Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam włączone automatyczne rozliczanie z Allegro. Klient złożył zamówienie za kilka tys złotych, płatność PayU. Po kilkunastu minutach rozmyślił się, anulował zamówienie, pieniądze zostały do niego zwrócone. Po zamówieniu została pobrana prowizja - kilkaset złotych. Wystąpiłem o zwrot prowizji - akceptowane dopiero po 24 godzinach ..., jednak środki nie wróciły na środki Payu a mogę je jedynie wypłacić na konto - mam nadpłatę. Dlaczego nie można ich zwrócić na środki Payu skoro pobierane są z tej kwoty kolejne prowizje ? Muszę zwrócić klientowi za inny zwrot właśnie ze środków Payu i nie mogę tego zrobić z racji braku środków (na koncie środków Przelewy24 jest wystarczająca kwota) i każecie mi wpłacić kwotę .. Dlaczego wszystkie prowizje pobierane najpierw z Payu a nie odpowiednio do źródła wpłaty.
Uległeś pokusie automatycznego rozliczania , niestety tu trzeba wszystko przealanizować i przynajmniej 2 krotnie przemyślć .
i tak to wejdzie niedługo...
@SZMIGIEL_DACHY pewnie mnie już tu nie będzie , zbyt stresująca sprzedaż się zrobiła jak na moje stare kości . Nie dam nikomu pozwolenia na zarządzanie moimi finansami , nigdy , niegdzie nie miałem najmniejszych zaległości , tu również , wprowadzą OBOWIĄZEK automatycznie usuwam wszystkie oferty .
Jak masz możliwość to wyłącz jak sugeruje LEF , trudno to ogarnąć .
LEF dabym Ci wpunkta ,ale inni gadają , że to wstyd ..... to nie dam 😁
Wejdzie, nie wejdzie- są duże problemy teraz z tym, a samemu nie wyłączysz musisz o to prosić Allegro.
można jakoś samemu to wyłączyć ?
@SZMIGIEL_DACHY sam nie wyłączysz , musisz pisać przez ,, pomoc ,, jest tylko jeden warunek , wyłączą jak włączyłeś sam , bo w przypadku włączenia przez allegro niestety musi tak pozostać .
@SZMIGIEL_DACHY jeśli potrzebujesz zwrócić wpłatę kupującemu, a nie masz środków na Allegro Finanse, możesz zasilić saldo kwotą potrzebną do wykonania zwrotu dla kupującego.
Zrobisz to:
To nie jest żadne rozwiązanie, środki były, pobraliście sobie prowizję ze środków Payu to zwróćcie je tam, skąd pobraliście, to chyba logiczne. Ja mogę sobie wypłacić na konto moje pieniądze a potem muszę je wpłacać z powrotem ? Do d.. takie rozwiązanie.
Jak wyłączyć to beznadziejne rozwiązanie ?
@SZMIGIEL_DACHY nie mam możliwości przekierowania tego zwrotu.
Sam nie możesz wyłączyć automatycznego pobierani należności, czy chcesz, abym zgłosiła taką prośbę w Twoim imieniu? Dodam, że od lutego 2024 ta usługa będzie włączona dla wszystkich i nie będzie można jej wyłączyć.
napisałem już zgłoszenie w tej sprawie ale oczywiście proszę o przyśpieszenie tej prośby
od lutego 2024 jak tego nie poprawicie może być nas tu znacznie mniej.
@SZMIGIEL_DACHY ok, odpowiedź potrzymasz es sprawie nr 36125374.