anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy dla klienta

SZMIGIEL_DACHY
#9 Pomysłodawca#

Mam włączone automatyczne rozliczanie z Allegro. Klient złożył zamówienie za kilka tys złotych, płatność PayU. Po kilkunastu minutach rozmyślił się, anulował zamówienie, pieniądze zostały do niego zwrócone. Po zamówieniu została pobrana prowizja - kilkaset złotych. Wystąpiłem o zwrot prowizji - akceptowane dopiero po 24 godzinach ..., jednak środki nie wróciły na środki Payu a mogę je jedynie wypłacić na konto - mam nadpłatę. Dlaczego nie można ich zwrócić na środki Payu skoro pobierane są z tej kwoty kolejne prowizje ? Muszę zwrócić klientowi za inny zwrot właśnie ze środków Payu i nie mogę tego zrobić z racji braku środków (na koncie środków Przelewy24 jest wystarczająca kwota) i każecie mi wpłacić kwotę ..  Dlaczego wszystkie prowizje pobierane najpierw z Payu a nie odpowiednio do źródła wpłaty.

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg#

Uległeś pokusie automatycznego rozliczania , niestety tu trzeba wszystko przealanizować i przynajmniej 2 krotnie przemyślć .

oznacz moderatorów

SZMIGIEL_DACHY
#9 Pomysłodawca#

i tak to wejdzie niedługo...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SZMIGIEL_DACHY pewnie mnie już tu nie będzie , zbyt stresująca sprzedaż się zrobiła jak na moje stare kości . Nie dam nikomu pozwolenia na zarządzanie moimi finansami  , nigdy , niegdzie nie miałem najmniejszych zaległości , tu również , wprowadzą OBOWIĄZEK automatycznie usuwam wszystkie oferty .

Jak masz możliwość to wyłącz jak sugeruje LEF  , trudno to ogarnąć . 

LEF dabym Ci wpunkta  ,ale inni gadają , że to wstyd ..... to nie dam 😁

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wejdzie, nie wejdzie- są duże problemy teraz z tym, a samemu nie wyłączysz musisz o to prosić Allegro.

oznacz moderatorów

SZMIGIEL_DACHY
#9 Pomysłodawca#

można jakoś samemu to wyłączyć ?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SZMIGIEL_DACHY sam nie wyłączysz , musisz pisać przez ,, pomoc ,, jest tylko jeden warunek , wyłączą jak włączyłeś sam , bo w przypadku włączenia przez allegro niestety musi tak pozostać .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SZMIGIEL_DACHY jeśli potrzebujesz zwrócić wpłatę kupującemu, a nie masz środków na Allegro Finanse, możesz zasilić saldo kwotą potrzebną do wykonania zwrotu dla kupującego. 
Zrobisz to:

  • przez zakładkę Zwroty towarów – przy wybranym zamówieniu rozwiń opcję decyzja zwrotowa, a następnie kliknij [zwróć wybraną kwotę].
  • przez zakładkę Zamówienia – przy danym zamówieniu rozwiń menu akcji i kliknij [zwróć wpłatę].
  1. Przeniesiemy Cię do formularza zwrotu – uzupełnij powód oraz kwotę zwrotu i kliknij [zwróć wpłatę].
  2. Jeśli w PayU lub Przelewy24 – zależnie od operatora, którego wybrał klient podczas płatności za zakupy – nie masz wystarczającej kwoty na zwrot, kliknij [wpłać środki].
  3. Przelej odpowiednią kwotę. Wpłatę zrobisz za pomocą BLIKA, PayPal lub szybkiego przelewu online. System będzie oczekiwał na wpłatę przez 48 godzin.
   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

SZMIGIEL_DACHY
#9 Pomysłodawca#

To nie jest żadne rozwiązanie, środki były, pobraliście sobie prowizję ze środków Payu to zwróćcie je tam, skąd pobraliście, to chyba logiczne.  Ja mogę sobie wypłacić na konto moje pieniądze a potem muszę je wpłacać z powrotem ? Do d.. takie rozwiązanie.

Jak wyłączyć to beznadziejne rozwiązanie ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SZMIGIEL_DACHY nie mam możliwości przekierowania tego zwrotu.
Sam nie możesz wyłączyć automatycznego pobierani należności, czy chcesz, abym zgłosiła taką prośbę w Twoim imieniu? Dodam, że od lutego 2024 ta usługa będzie włączona dla wszystkich i nie będzie można jej wyłączyć.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

SZMIGIEL_DACHY
#9 Pomysłodawca#

napisałem już zgłoszenie w tej sprawie ale oczywiście proszę o przyśpieszenie tej prośby

od lutego 2024 jak tego nie poprawicie może być nas tu znacznie mniej.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SZMIGIEL_DACHY ok, odpowiedź potrzymasz es sprawie nr 36125374. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów