anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy dla klienta

SZMIGIEL_DACHY
#9 Pomysłodawca#

Mam włączone automatyczne rozliczanie z Allegro. Klient złożył zamówienie za kilka tys złotych, płatność PayU. Po kilkunastu minutach rozmyślił się, anulował zamówienie, pieniądze zostały do niego zwrócone. Po zamówieniu została pobrana prowizja - kilkaset złotych. Wystąpiłem o zwrot prowizji - akceptowane dopiero po 24 godzinach ..., jednak środki nie wróciły na środki Payu a mogę je jedynie wypłacić na konto - mam nadpłatę. Dlaczego nie można ich zwrócić na środki Payu skoro pobierane są z tej kwoty kolejne prowizje ? Muszę zwrócić klientowi za inny zwrot właśnie ze środków Payu i nie mogę tego zrobić z racji braku środków (na koncie środków Przelewy24 jest wystarczająca kwota) i każecie mi wpłacić kwotę ..  Dlaczego wszystkie prowizje pobierane najpierw z Payu a nie odpowiednio do źródła wpłaty.

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg#

Uległeś pokusie automatycznego rozliczania , niestety tu trzeba wszystko przealanizować i przynajmniej 2 krotnie przemyślć .

oznacz moderatorów

SZMIGIEL_DACHY
#9 Pomysłodawca#

i tak to wejdzie niedługo...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SZMIGIEL_DACHY pewnie mnie już tu nie będzie , zbyt stresująca sprzedaż się zrobiła jak na moje stare kości . Nie dam nikomu pozwolenia na zarządzanie moimi finansami  , nigdy , niegdzie nie miałem najmniejszych zaległości , tu również , wprowadzą OBOWIĄZEK automatycznie usuwam wszystkie oferty .

Jak masz możliwość to wyłącz jak sugeruje LEF  , trudno to ogarnąć . 

LEF dabym Ci wpunkta  ,ale inni gadają , że to wstyd ..... to nie dam 😁

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wejdzie, nie wejdzie- są duże problemy teraz z tym, a samemu nie wyłączysz musisz o to prosić Allegro.

oznacz moderatorów

SZMIGIEL_DACHY
#9 Pomysłodawca#

można jakoś samemu to wyłączyć ?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SZMIGIEL_DACHY sam nie wyłączysz , musisz pisać przez ,, pomoc ,, jest tylko jeden warunek , wyłączą jak włączyłeś sam , bo w przypadku włączenia przez allegro niestety musi tak pozostać .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SZMIGIEL_DACHY jeśli potrzebujesz zwrócić wpłatę kupującemu, a nie masz środków na Allegro Finanse, możesz zasilić saldo kwotą potrzebną do wykonania zwrotu dla kupującego. 
Zrobisz to:

  • przez zakładkę Zwroty towarów – przy wybranym zamówieniu rozwiń opcję decyzja zwrotowa, a następnie kliknij [zwróć wybraną kwotę].
  • przez zakładkę Zamówienia – przy danym zamówieniu rozwiń menu akcji i kliknij [zwróć wpłatę].
  1. Przeniesiemy Cię do formularza zwrotu – uzupełnij powód oraz kwotę zwrotu i kliknij [zwróć wpłatę].
  2. Jeśli w PayU lub Przelewy24 – zależnie od operatora, którego wybrał klient podczas płatności za zakupy – nie masz wystarczającej kwoty na zwrot, kliknij [wpłać środki].
  3. Przelej odpowiednią kwotę. Wpłatę zrobisz za pomocą BLIKA, PayPal lub szybkiego przelewu online. System będzie oczekiwał na wpłatę przez 48 godzin.
   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

SZMIGIEL_DACHY
#9 Pomysłodawca#

To nie jest żadne rozwiązanie, środki były, pobraliście sobie prowizję ze środków Payu to zwróćcie je tam, skąd pobraliście, to chyba logiczne.  Ja mogę sobie wypłacić na konto moje pieniądze a potem muszę je wpłacać z powrotem ? Do d.. takie rozwiązanie.

Jak wyłączyć to beznadziejne rozwiązanie ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SZMIGIEL_DACHY nie mam możliwości przekierowania tego zwrotu.
Sam nie możesz wyłączyć automatycznego pobierani należności, czy chcesz, abym zgłosiła taką prośbę w Twoim imieniu? Dodam, że od lutego 2024 ta usługa będzie włączona dla wszystkich i nie będzie można jej wyłączyć.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

SZMIGIEL_DACHY
#9 Pomysłodawca#

napisałem już zgłoszenie w tej sprawie ale oczywiście proszę o przyśpieszenie tej prośby

od lutego 2024 jak tego nie poprawicie może być nas tu znacznie mniej.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SZMIGIEL_DACHY ok, odpowiedź potrzymasz es sprawie nr 36125374. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów