Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klient zwrócił mi produkt po świętach i podał powód, że mu nie pasuje. Produkt jest używany i pogięta metalowa podstawa uchwytu i obłamana końcówka trzpienia. Chciałbym się dowiedzieć, jak wy rozpatrujecie takie reklamacje i co klientowi piszecie aby nie doszło do niepotrzebnych sporów. Moim zdaniem klient kupił, używał i odesłał po świętach oczekując na zwrot pieniędzy, czyli potraktował to jak taka wypożyczalnia ozdób świątecznych. Pozdrawiam
Niesprawiedliwe to takie gdzie nie zawiniłes i z którego nie możesz się wybronić. Jak nie wiesz o co chodzi to znaczy ze nie jesteś sprzedawca Allegro z krwi i kości. To ze sprzedający akceptują regulamin nie oznacza ze coś jest sprawiedliwe lub nie. Wystawiona ocena przede wszystkim powinna być uczciwa.
@obslugana100-pl
Np. szósty rodzaj sprawiedliwości społecznej to: "każdemu według tego, co przyznaje prawo".
A prawo do wystawienia oceny przez Kupującego jest określona Regulaminem Allegro (który Użytkownicy Serwisu: zarówno Kupujący jak i Sprzedający - akceptują, a akceptując - godzą się na taką postać "sprawiedliwości").
Allegro nie narzuca Kupującym obowiązku wystawiania ocen "uczciwych" i jak sami przyznają: nie weryfikują poziomu "uczciwości" wystawianych ocen.
Wg Allegro: "System ocen sprzedaży to platforma dla subiektywnych i suwerennych opinii kupujących" i "Wystawienie komentarza opisowego do zamówienia nie jest obowiązkowe".
Tak, wiem, prawo to prawo. Zamienię „niesprawiedliwe” na „niedopracowane”.
Przedstawię sprawe jak to u mnie wyglądało, Pani zakupiła odziez za 260 zł otrzymała nawet gratis w postaci biżuterii za zlozenie tak duzego zamówienia, w 14 dniu klikneła zwrot wysłała po kolejnych 14 dniach. Po 1 każdy zwrot nagrywam na kamerce mam ustawiona kamere na blat i dokonuje odpakowania paczki i oględzin zwracanych przemiotów. Jest to niepodważalny i bardzo cieżki dowód w sprawie. Rzeczy oczywiście były uzywane i tak smierdziały ze nie mogłam sie pozbyć tego smrodu w firmie, spakowałam szczelnie w worek i wyniosłam do 2 pomieszczenia a i tak czułam ten smród, gratisu i nuektórych elementów odzieży typu pasek z kometu również zapomniała dać do paczki. Napisałam obszerne pismo kiedy pani otrzymala paczke kiedy kliknela zwrot, kiedy wyslala, poinformowalam ze odpakowanie i ogledziny zwrotu sa nagrane w jakosci hd i chetnie pani przesle film, korzystjac z prawa obniżenia wartości przedmiotu zwróciłam jej niecałe 40 zł, zamieszczajac dodatkowo z 10 zdjęc dokumentujacych stan rzeczy. Pani spór założyła juz na 2 dzien kiedy wysłała paczkę więc spór juz był, zaczeła sie jazda ze ona takie rzeczy otrzymała odemnie, kulturalnie i obszernie tłumaczyłam ze sprzeddajemy odziez wylacznie nowa fabrycznie spakowana, ze posiadamy nagranie ( co totalnie wytrąciło jej argumenty ) wczesniej poprzez czat z pracownikiem allegro dowiedziałam sie i wypytalam wszystko jak mam wybrnąć z danej sytuacji, allegro włączyło sie do dyskusji uznało moje racje ale spór nadal trwał, po czym allegro zaproponowało kupujacej złozenie wniosku o zwrot z Programu Ochrony Kupujących co tez uczyniła, otrzymała brakującą kwote pytam sie wiec znów na czacie pracownika allegro czy ja zostane tym obciążona - otrzymałam wiadomosć że nie. Ja sie pytam gdzie jest Program Ochrony Sprzedających chyba wszyscy jak tu jesteśmy rachunki płacimy kosmiczne do allegro, otrzymałam odzież którą musiałam wyrzuć nie zarobiłam, za pprowizje za przesyłke zapłaciłam i jeszcze musiałam zwrócic jakąkolwiek kwote tej klientce. Żenada. Moje rady kazdy zwrot nagrywaj na kamerce, przygotuj sobie mocne dobre pismo które wysyłasz w takich sytuacjach i korzystaj z prawa obniżenia wartości przedmiotów. Jesli chodzi o zwrot przedmiotów sezonowych to powinno byc zablokowane w tym momencie po świetach i sylwestrze wszystkie ubraniaa świateczne i kreacje sylwestrowe są mi zwracane 😐 Obora mało powiedziane
@FashionRoomPl
Ja sie pytam gdzie jest Program Ochrony Sprzedających
Chyba nigdy nie było (czy coś mi umknęło) ?
Mogli się wypowiadać w komentarzach.😁
No nie ma takie programu a czy nie uważacie że powinien być? w sytuacji jaką opisałam jestem stratna o kwotę którą zwróciłam klientce, o kwote prowizji od wysyłki, rzeczy musiałam wyrzucić tak smierdziały. Co w sytuacji kiedy klient zamawia przesyłkę pobraniową i jej nie odbiera? placisz w 2 strony + prowizja od tej przesyłki. Są sytuacje w której sprzedawca nie zarabia a dokłada, rozumiem klient nasz pan ale jak allegro nie zmieni podejścia do sprzedawców to coraz więcej ludzi będzie uciekać, sama będąc klientem allegro zamawiając towar otrzymuje w paczce ulotkę nie kupuj u nas na allegro wpadnij do nas na nasz sklep internetowy, próbując u tego sprzedawcy za jakiś czas znów coś kupić widzę ze nie wystawia wogole ofert przerzucił klientów na sklep internetowy, cóż mu sie dziwić. Ostatnio miałam 40 minutową rozmowę z pracownikiem allegro pytał się mnie jak oceniam allegro, w większości moich zarzutów również pomysł z programem Ochrony Sprzedających poprostu przyznawał mi rację.
FashionRoomPl dokładnie jak ty stosujemy nagrywanie kamerką oraz przygotowujemy dokumentacje zdjeciową.Te osoby które tak czynią, czyli kupujący to wyćwiczone osoby w swym cwaniactwie i taką praktykę zakupów robia nie pierwszy raz.I podejścia ich nie zmieniy raczej , ale trzeba sie bronić przed takimi nie pozwalając na niszczenie mienia , więc wręcz trzeba obciążać ich finansowo za niszczenie przedmiotów , zwracając im pomnieszone kwoty.Trzeba liczyć się z negatywem-Trudno ale nie pozwalajcie im na taką praktykę za wszelką cene.Moje wszystkie negatywy śą własnie za takie zwroty , zdemolowane , zniszczone.I powiem wam że to robią nawet znane osoby , kłamią, oszukują,Jak nie blogerka z you tuba , to znana pani od malowania oczów z Wawy , która szczwanie z kilku kont zaczeła kupować jak ją zablokowałem.Kupuje i zwraca po 1 sztuce uszkodzone bo chce sobie sprawdzić czy pasują i daje negatywa zarazem za to że dostaje mnie kasy do zwrotu , bo jak by inaczej to jej plama na honorku - jak to mi , jakim prawem , mi wszytko wolno a innym nie- takich osób jest mnóstwo-- nie dajcie się robić w .....;))
Ja jestem kupującym i jak mam wątpliwości czy mi się spodoba jakiś towar to obchodzę się z nim jak z jajkiem. Nawet z opakowaniem i rozpakowywaniem. Zamawiam zawsze do paczkomatów aby był łatwy zwrot. Czasem kupuję 3-4 podobne produkty i zostawiam tylko jeden. Raz mi żaden nie podszedł i zwróciłem wszystkie cztery. Dzięki takiej możliwości kupuję tylko w sieci a nie w realu. Sprzedający na pewno mają z tego powodu większe obroty a tak bardzo sie bali gdy wchodziło prawo zwrotu do 14 dni.
Jednak jak produkt ma ślady używania to powinna być obniżona cena zwrotu wydaje się, że do takiej za jaką to kupi ktoś inny.
A jak nikt nie kupi w czasie 14 dni a tyle możesz zwlekać ze zwrotem należności? Poza tym wielu rzeczy możesz już w ogóle nie sprzedać.