
strefagierbedzin
#9 Pomysłodawca#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-10-2024
16:05
WITAM
kupujący kupił przedmiot który wysłalismy, godzine po zakupie klient zwraca produkt. Mam pytanie klient opłacił przedmiot i wysyłkę bez smarta tylko inpost 10,95, w tym przypadku czy zwracamy pełna sume, czy bez kosztów wysyłki, kto ponosi koszta wysyłki(czy my mamy być stratni bo ktoś sie bawi)??
proszę o informacje
pozdrawiam Robert
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
mdrogeria
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-10-2024
16:07
@strefagierbedzin niestety , jako przedsiębiorca zobowiązany jesteś pokryć koszt dostarczenia w najniższym wymiarze jaki klient miał możliwość wybrać dokonując zakupu .
oznacz moderatorów

strefagierbedzin
#9 Pomysłodawca#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-10-2024
16:09
ok, dziekuje za informacje...pozdrawiam
oznacz moderatorów