Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił u mnie kilkadziesiąt sztuk przedmiotu. Z uwagi na braki na magazynie zgodził się na wysyłkę kilkunastu mniej oraz zwrot pieniędzy za brakujące. Zwróciłem klientowi pieniądze za kilkanaście brakujących sztuk oraz złożyłem wniosek o zwrot prowizji od Allegro rozpatrzony pozytywnie. Po otrzymaniu przesyłki klient zrezygnował z zakupu i zwrócił całe zamówienie. Otrzymał ode mnie zwrot pieniędzy ale przy próbie złożenia wniosku o zwrot prowizji od Allegro okazało się, że pozycja jest zablokowana z uwagi na wcześniejszy zwrot prowizji. Miał już ktoś podobny przypadek i wie jak go rozwiązać?
@Arielo84 skontaktuj się proszę z nami w tej sprawie za pomocą tego formularza i podaj proszę jakie to zamówienie.
Czyli do sprzedaży doszło, pomniejszyć prowizję rozumiem chcesz!