Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dotąd przyznawaliśmy rabat transakcyjny bez składania wniosku, jeśli zamówienie zostało anulowane. Od dziś otrzymacie rabat również wtedy, gdy klient zwróci towar lub nie odbierze przesyłki, a Wy oddacie mu pieniądze przez Allegro Finanse.
Za każdym razem, gdy się to stanie, wyślemy Wam powiadomienie o przyznanym zwrocie prowizji.
Wprowadzona dziś zmiana to kolejny krok na drodze do uproszczenia procedury ubiegania się o zwrot opłat naliczanych w związku ze sprzedażą. Mamy nadzieję, że dzięki niej obsługa Allegro będzie dla Was mniej czasochłonna
Od dziś otrzymacie rabat również wtedy, gdy klient zwróci towar lub nie odbierze przesyłki, a Wy oddacie mu pieniądze przez Allegro Finanse.
@nat_not nie ma wyjątków?
bo chyba są - jak kupujący zwróci towar z napisem uszkodzony
-------------------------------------------------
a co z sytuacja jak kupujący zwróci towar a nie odstąpi od umowy?
tez zwracacie prowizję
@RED Zmiany dotyczą zwrotów towaru, a nie reklamacji.
@nat_not nie o tym pisałem
nagminne są sytuacje zwrotów towarów zacytuje klasyka (bez żadnego trybu)
@nat_not Bardzo dobrze, wypadałoby jeszcze poczytać w słownikach co to jest rabat i nie udawać że się udzieliło rabatu od nieistniejącej, unieważnionej transakcji.
A może zwrot zapłaty klientowi też nazwiemy rabatem transakcyjnym. Będzie na pewno ciekawiej.
@br. "Zwrot prowizji" i "rabat transakcyjny" stosujemy w Allegro zamiennie. Obecnie nie planujemy zmian w procesie komunikacji.
@br. to jest właśnie przykład nowomowy na allegro i nie jest tym samym jak twierdzi @nat_not
"rabat transakcyjny" może zostać cofnięty wg widzimisie allegro - były opisywane sytuacje na ten temat na tym forum
i nie jest zwracany w firmie gotówki
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"zwrot prowizji" to zwrot pobranych opłat
@nat_not "Od dziś otrzymacie rabat również wtedy, gdy klient zwróci towar lub nie odbierze przesyłki"
A jak nie odbierze pobraniowki? Musimy nadal składać wniosek a jak kupujący nie potwierdzi odwoływać się?
@aragil Tak, w tej chwili dla nieodebranych przesyłek pobraniowych konieczne jest wypełnianie wniosków.