anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot prowizji kolejny raz :)

mikeza
#21 Demiurg#

Przyznano mi właśnie zwrot prowizji po odwołaniu, ale chciałem dopytać o nagłówek wiadomości, treść jest taka:

Poznaj szczegóły decyzji

Przyznaliśmy Ci rabat transakcyjny, mimo że Twój wniosek nadal nie spełnia warunków. Rozumiemy, że każda zmiana wymaga czasu na przystosowanie się do nowych zasad.

Wnioski, które nie spełniają wspomnianych warunków, będziemy akceptować do 31 stycznia 2021r. Dlatego prosimy - zapoznaj się z nimi i już teraz zacznij stosować nowe zasady. Dzięki temu następnym razem znacznie szybciej odzyskasz prowizję.

W moim przypadku kupujący zakupił na 3 różnych aukcjach w zasadzie ten sam przedmiot, choć różniący się dodatkami. Nastepnie zadzwonił do mnie i poprosił o wysyłkę 1 konkretnego zakupu. Wnioskowałem o zwrot prowizji od tych dwóch pozostałych zakupów. Jeden był wybrany formularz przedpłata, więc nie było problemu, ale drugi to było pobranie i w tym przypadku allegro odpisuje, że mój wniosek nie spełnia warunków ??

w przypadku telefonicznej rezygnacji z zakupu za pobraniem, nie ma zwrotu, nie ma płatności, nie ma nr przesyłki itd. W jaki sposób udokumentować taką anulację ??

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza W przypadku telefonicznego zgłoszenia rezygnacji czy wtedy, gdy wybrana została płatność za pobraniem, kupujący ma możliwość zaznaczenia w zakładce Kupione, że odstępuje od umowy. Pamiętaj, że dopilnowanie tego leży w Twoim interesie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@nat_not  no dobrze, a jeśli widać wyraźnie, że ktoś się zafiksował, bo kupił kilka razy. To allegro nie bierze pod uwagę tego, że jeden zakup został zfinalizowany, jest nr nadania paczki itd. A zwrot dotyczy pozostałych zakupów.

Łatwo powiedzieć dopilnowanie leży w Twoim interesie, a w jaki sposób ja mam wymusić na kliencie odstąpienie od umowy w formie pisemnej ? Jak zadzwoni to i tak dobrze, bo wtedy nie wysyłam i nie ponoszę kosztów zwrotu nieodebranej paczki.

Fajnie byłoby jakby serwis jednak pewne sytuacje brał pod uwagę, przecież nie wypełnia się takich wniosków o zwrot prowizji od paczki za pobraniem codziennie, ja mam taką sytuacją raz na miesiąc ,ale jednak mam.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

W takiej sytuacji powinieneś poprosić kupującego, aby Ci jednak przysłał pisemną rezygnację, choćby mailem, nie musi to być odstąpienie od umowy wykonywane na stronie Allegro.

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@xyz96  zawsze twierdziłeś, że odstąpić od umowy można w przeróżne sposoby, również telefonicznie, skąd ta zmiana ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mikeza Oczywiście, że można telefonicznie, nie ma żadnej zmiany, jednak do celów dowodowych lepiej to robić na piśmie.  Allegro potrzebuje dowodu, że do odstąpienia doszło, jeśli go nie będzie, nie odda prowizji.

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@xyz96  tyle wiem, kolejny raz regulamin allegro jest ponad obowiązującymi przepisami prawnymi.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów