anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

SolprintPL
#9 Pomysłodawca#

Powód odrzucenia wniosku:Wskazałeś, że transakcja nie doszła do skutku z powodu:Kupujący odstąpił od umowy, jednak Kupujący ORNETOS tego nie potwierdził. .....

sami sobie zaprzeczacie !!!!!!!!! w końcu mam dowód !!!!!!!!! - oddajcie moje pieniądze !


[edytowano] odstąpił od umowy.

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

Vryko
#18 Luminarz#

Tam siedzi jakiś debilny skrypt i odwala z automatu. Pisz odwołanie. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

pogotowie-it
#13 Ambasador#

@Vryko 

U mnie kiedyś kupujący pomylił się. Od razu się ze mną skontaktował i wysłał maila. Wypełnił wniosek i od razu mu kasę oddałem.

Wystąpiłem o zwrot prowizji. Nie przyznano mi go. Po odwołaniu dostałem.

oznacz moderatorów

SolprintPL
#9 Pomysłodawca#

mam nadzieję że ktoś czyta z Allegro ...... czy te nasze wypociny są między nami ?:):):)

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@SolprintPLKtoś czyta... 🙂 ale aby dostać zwrot musisz się odwołać. Tutaj nikt tego za Ciebie nie zrobi...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

SolprintPL
#9 Pomysłodawca#

wiem .... 🙂 ale musiałem się wygadac ..... 


a noż widelec to cos da :):)):):)P)

 

 

 

oznacz moderatorów

Cezi_86
#9 Pomysłodawca#

Allegro chwali się, że ma 140 000 sprzedawców. Każdego ciśnie, żeby robił obrót. Niech każdy raz w roku zapomni napisać takiego wniosku, o którego istnieniu oczywiście w mailu z odmową nie piszą, a w interfejsie nie udostępniają (chyba że jest gdzieś zakopany, bo na pewno nie znalazłem go w zwrotach prowizji). 140 000 x 7,14 zł (taka dość niska prowizja od zakupu za 120-150 zł) = minion złotych.

Do UOKiK napisałem dzisiaj z ePUAP bardzo długi list w ich sprawie...

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@SolprintPL mam wrażenie, że tytuł Twojego posta jest nieco zbyt alarmistyczny i nie do końca odpowiadający prawdzie. Procedura rozpatrywania wniosków o zwrot prowizji jest od lat taka sama i opiera się na potwierdzeniu podanych informacji przez kupującego - brak tego potwierdzenia oznacza odrzucenie wniosku. To automat. Od takiej decyzji możesz jednak się odwołać, wtedy pracownik rozpatrzy Twoje odwołanie - jak widzę, w tym przypadku już to się stało i otrzymałeś zwrot.

Dodam, że w najbliższym czasie wprowadzimy zmiany, dzięki którym zwroty prowizji w większości przypadków będą szybsze i łatwiejsze. Więcej o tym tutaj.

 

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Cezi_86
#9 Pomysłodawca#

Alarmujące jest to, że pomimo braku wpłaty automatycznie są odrzucane wnioski o zwrot prowizji. Sprawa tyczy się nie tylko mojego przypadku. Niedawno kupiłem coś i na podstawie przysługującego mi prawa zwrotu konsumenckiego rzecz zwróciłem. W rozmowie ze sprzedawcą dowiedziałem się, że nie potwierdziłem rozwiązania transakcji (raptem kilka dni po odstąpieniu), ale maila z takim zapytaniem nawet nie otrzymałem. Jak teraz patrzę, to od kwietnia 2019 nie otrzymałem nawet jednego takiego maila a odstąpiłem od 13-tu transakcji (sprawdziłem). Dzisiaj złożyłem wniosem o zwrot prowizji do transakcji gdzie kupujący zalicytował i nie zapłacił, Po chwili dostałem informację taką samą jak ten ostatni sprzedawca co zwróciłem mu zakupioną rzecz. Tymczasem allegro zarabia dzisiątki tysięcy na tym, że niektórzy nie mają czasu, albo nie wiedzą że to zrobił automat i można się od tego odwołać. Gratuluję zespołowi allegro zniszczenia ponad dwudziestoletniej spuścizny po ludziach, którzy storzyli świetny serwis, a nowy nabywca allegro robi wszystko, aby tylko od ludzi wyciągnąć więcej...

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

W obecnym systemie, co tłumaczy @msniezek, jeśli kupujący nie potwierdzi odstąpienia, to automat po prostu odrzuca wniosek. Każdorazowo po złożeniu odwołania rozpatrujemy wniosek ponownie i zwracamy prowizję, już za moment owy system się zmieni. Proponuję doczytać post Maćka. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Cezi_86
#9 Pomysłodawca#

Proponuję jeszcze raz przeczytać wiadomość jaką napisałem i odnieść się do wszystkich jej elementów, a zwłasza faktu, że system automatycznie odrzuca wnioski NA PODSTAWIE NIEWYSŁANYCH MAILI. Czyli Alllegro po prostu kłamie w uzasadnieniu dlaczego sprzedający nie dostał prowizji? Właśnie piszę skargę do UOKiK przez ePUAP na tę i kilka innych absurdalnych spraw, jakie obecnie sa w Allegro.

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Informacja o możliwości odwołania się jest dostępna w naszym regulaminie, każdy sprzedający ma obowiązek akceptacji regulaminu, zanim zacznie sprzedawać. Przykro mi, że trzeba o tym ciągle wspominać. Dla mnie rzeczą oczywistą jest czytanie regulaminu, każdej usługi, z której korzystam i nie ma tu wymówek. Ze swojej strony zawszę informuję o możliwości odzyskania prowizji. Poza tym nie ja jedna. 

Miłego dnia 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Cezi_86
#9 Pomysłodawca#

To trochę śmieszne... Kupuje Pani na Zalando, a może w morele, a może w redcon, a może w **piiip**, a może w **piiip**s, a na **piiip**, albo na wish? Pamięta pani ich wszystkie regulaminy po 50 stron maszynopisu każdy na pamięć? A regulamin do karty płatniczej Pani czytała i pamięta? A umowę z dostawcą prądu też, czy życie Pani bez prądu w domu? A dostawcy wody, ciepła, gazu?

"Dla mnie rzeczą oczywistą jest czytanie regulaminu, każdej usługi, z której korzystam i nie ma tu wymówek." Jest Pani po prostu bezczelna i to nie tylko moje stwierdzenie. Ale widzę że Wam za to płacą, aby wybielać allegro, a nie po to aby to "forum" przyczyniało się do konstruktywnych działań ze strony serwisu, który bez nas - kupujących i sprzedających by nie istniał.

oznacz moderatorów

Cezi_86
#9 Pomysłodawca#

Szkoda, że już wysłałem list do UOKiK, bo widzę tutaj cenzurę - "wypipaliście" mnie... Ale spokojnie - wyślę kolejny z ePUAP.

Pod usuniętymi pipami były:

e b a-y

O-L-x

ali-e-x-p-r-e-s-

NIE MA TO JAK CENZURA. Jestem zażynowany

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Gadane to nasza przestrzeń, jeśli chce Pan dyskutować na temat innych marek zapraszamy na dedykowane do tego w internecie fora, nie zachowałam się bezczelnie - przeciwnie, podałam Panu racjonalny argument, że korzystanie z jakiejkolwiek usługi jest obwarowane regulaminem, nie rozumiem, co w tym oburzającego. 

Dla mnie powyższy temat został wyczerpany 🙂

Dobrego dnia. 

 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Xard86
#10 Popularyzator#

Generalnie zgadzam się, że jest to przestrzeń dla allegrowiczów, ale ta cenzura to bardzo głupi pomysł. Obejść takie rzeczy to banał i do niczego to nie prowadzi - poza zdziwieniem, że ktoś na coś takiego wpadł.

 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Xard86 nie do końca, są tu jeszcze kwestie pozycjonowania - nie chcemy również, aby po wpisaniu w Google nazwy innej marki, linkowało do naszej społeczności. To jednak Społeczność Allegro 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Xard86
#10 Popularyzator#

Jestem pewien, że każdy kto szuka "am azona" kliknie link z 48 strony wyników w googlu 🙂 A nawet jak hasło będzie dłuższe i w jakimś kontekście się wyświetli to czego tu się wstydzić? Przecież każdy ma chyba świadomość, że reklamować innych platform tu nie wypada, ale opisać dobre pomysły bez martwienia się w jaki sposób zapisać e ba y byłoby ok.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@cloudcloud @msniezek

a czy taka czynność cyt"jeśli kupujący nie potwierdzi odstąpienia, to automat po prostu odrzuca wniosek" nie jest przypadkiem niedozwoloną praktyką rynkową?

i gdzie ta praktyka jest opisana w regulaminie?

 

oznacz moderatorów

Cezi_86
#9 Pomysłodawca#

W ciągu ostatnich 11-tu miesięcy rozwiązałem 13 transakcji i nawet razu nie otrzymałem takiej wiadomości od Allegro z prośbą o informację odnośnie zakupu i finalizacji transakcji. Za to ostatni sprzedawca pofatygował się mnie poinformować że dostał maila o treści iż nie potwierdziłem w takim mailu że transakcja nie doszła do skutku.

Ktoś jeszcze ma taki problem, czy tylko ja i to na trzech urządzeniach i dwóch kontach allegro?

oznacz moderatorów