Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gdzie mam napisać do allegro o zwrot prowizji? Klient zwrócił towar po 14 dniach za moją zgodą. Został dokonany zwrot kwoty i wystawiona faktura korygująca.
Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.
Zaznacz produkty, które kupujący zwrócił z danego zamówienia. W tym miejscu zmienisz też liczbę sztuk, jeżeli kupujący zwraca na przykład 2 z 3 zamówionych przedmiotów.
W zakładce Złożone wnioski znajdziesz listę wszystkich swoich wniosków, złożonych w ciągu ostatnich 120 dni.
Twój wniosek rozpatrzymy na podstawie danych systemowych. Sprawdź szczegóły.
@Wenekor możesz to zrobić przez formularz kontaktowy. Możesz również podać mi numer zamówienia. Sprawdzę co da się zrobić 🙂
a0e62c90-44ea-11ef-bb40-11a7eb1a20ba
@Wenekor weryfikuję tę sprawę.
@Wenekor od zamówienia minęło 45 dni. Było to odstąpienie czy reklamacja? W systemie nie mamy żadnych informacji.
Odstąpienie od umowy, klient zwrócił 7 szt. z 10 szt.
@Wenekor dostałam informację, że właśnie zwróciliśmy prowizję za 7 sztuk.