Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobilam zwrot przez allegro. Kupujaca twierdzi że go nie otrzymala i Okazało się że wpłata była na poczcie. Musiałam zrobić kolejny przelew dla kupującej. Allegro pobrało pieniądze i nie odzyskałam ich. Z kad mamy wiedzieć czy wpłata nie była przypadkiem na poczcie lub innym punkcie wplaty robią zwrot. Chcę odzyskać pobrane pieniądze.
@MAGNOLIA__1 jakiego zamówienia to dotyczy?
@MAGNOLIA__1 to zamówienie zostało opłacone przelewem tradycyjnym. W takiej sytuacji jeśli ten przelew został zlecony na poczcie lub w banku, to środki trafiają na numer techniczny banku lub poczty i kupujący może je odebrać z miejsca, z którego tę wpłatę zlecał.
Przesłałam informację na temat tego zwrotu do operatora płatności i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@MAGNOLIA__1 wracam z informacją w tej sprawie. Skonsultowaliśmy to z PayU, zwrot utknął, ponieważ kupujący przekazał błędne dane. Poprosiliśmy o anulowanie tego zwrotu, gdy operator wykona to działanie, środki wrócą na Twoje saldo.
@MAGNOLIA__1 wracam z potwierdzeniem otrzymanym od operatora płatności. Płatność została anulowana, więc środki w ciągu kilku dni roboczych powinny być widoczne na Twoim saldzie.