Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W opisie aukcji istnieje wyraźna informacja o braku zwrotów w przypadku zamówienia produktu, który wymaga indywidualnego przygotowania dla klienta. Jest to zgodne z Ten sam produkt jednak można zakupić w całych paczkach, gdzie bez problemu przyjmujemy zwrot, ponieważ produkt nie wymaga rozkucia, a więc nie jesteśmy stratni w przypadku takiego zwrotu.
Klient żąda zwrotu pieniędzy opierając się na polityce zwrotu z zakładki "zwroty", twierdząc, że nie każdy czyta opis aukcji.
Co w takim przypadku? Co ma większy priorytet, pogrubiony opis na końcu oferty pogrubionymi literami, czy zasady z zakładki 'zwroty'?
oczywiście zakładka ,, zwroty ,, niemniej wszystkie zapisy , łącznie z zakładkami są przedmiotem umowy .
W opisie oferty nie możesz umieszczać żadnych informacji poza charakterystyką przedmiotu , teraz pewnie ktoś się zainteresuje i usuną Ci ofertę , wraz z tym polecą statystyki
Dzięki za poradę!
@FHUOZDOWSKI informację o wyłączeniu powinieneś zawrzeć w zakładce zwroty. Tak jak napisał @mdrogeria umieszczanie takich informacji w opisie jest niezgodne z regulaminem. Kolejną kwestią jest skuteczność wyłączenia prawa do odstąpienia, produkt powinien być personalizowany, wytworzony zgodnie z wytycznymi klienta a dalsza odsprzedaż niemożliwa.
Rozumiem, w takim razie usuniemy tę część opisu. Dzięki za odpowiedź.
@Syrena_zT
Czy w takim wypadku możemy umieścić w ofertach informację, że produkt inny niż 5m jest produktem personalizowanym - produkowanym na indywidualne zamówienie?
@FHUOZDOWSKI jest to informacja o produkcie, więc tak.
Odpisz mu pytaniem czy jak umowy kredytu z bankiem też nie będzie czytał to potem jak przyjdzie spłacać to się będzie dziwił?
Jak czytam niektóre sytuacje z forum to zaprawdę niektorzy ludzie powinni mieć ustawowo zakaz do czynności cywilno prawnych nałożony żeby sobie nie zrobili przypadkiem kuku wlasną głupotą