Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry.
Kupujący zgłosił zwrot towaru, zrobiliśmy pełny zwrot wpłaty za zwracane produkty.
Ale na liście zamówień to zamówienie jest wyświetlane jako oczekujące na wysyłkę.
Co trzeba robić w takim razie?
Z góry dziękuje
Pozdrawiam AzFar Company
@AzFarCompany czyli jak rozumiem zrobiłeś zwrot wpłaty zanim otrzymałeś zwrot ???!!!
Otrzymałem zwrot czego? Klient zgłosił zwrot towaru do momentu wysyłki.
A nie da się przy zwrocie kliknąć w 3 kropeczki i wydrukuj PDF >odstąpienie.
@AzFarCompany Cześć. 🙂 Poproszę Cię o numer zamówienia
Prosze bardzo
91fa7320-932b-11ed-91ae-91f30b387b08
@AzFarCompany wystąp o zwrot prowizji wtedy zamówienie nie będzie liczone jako niewysłane. Ręcznie zmień status np. anulowane
Dziękuje
Prowizja juz zwrocona. Zmienilam ręcznie status na anulowane