anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towarów

MAMY ROZWIĄZANIE!
AzFarCompany
#9 Pomysłodawca#

Dzien dobry. 

Kupujący zgłosił zwrot towaru, zrobiliśmy pełny zwrot wpłaty za zwracane produkty.

Ale na liście zamówień to zamówienie jest wyświetlane jako oczekujące na wysyłkę.

Co trzeba robić w takim razie?

Z góry dziękuje 

Pozdrawiam AzFar Company

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
mdrogeria
#21 Demiurg#

@AzFarCompany czyli jak rozumiem zrobiłeś zwrot wpłaty zanim otrzymałeś zwrot ???!!!

oznacz moderatorów
AzFarCompany
#9 Pomysłodawca#

Otrzymałem zwrot czego? Klient zgłosił zwrot towaru do momentu wysyłki.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A nie da się przy zwrocie kliknąć w 3 kropeczki i wydrukuj PDF >odstąpienie.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AzFarCompany Cześć. 🙂 Poproszę Cię o numer zamówienia 

oznacz moderatorów
AzFarCompany
#9 Pomysłodawca#

Prosze bardzo

91fa7320-932b-11ed-91ae-91f30b387b08

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@AzFarCompany wystąp o zwrot prowizji wtedy zamówienie nie będzie liczone jako niewysłane. Ręcznie zmień status np. anulowane

oznacz moderatorów
AzFarCompany
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje

Prowizja juz zwrocona. Zmienilam ręcznie status na anulowane

 

 

 

oznacz moderatorów