Dzien dobry.
Kupujący zgłosił zwrot towaru, zrobiliśmy pełny zwrot wpłaty za zwracane produkty.
Ale na liście zamówień to zamówienie jest wyświetlane jako oczekujące na wysyłkę.
Co trzeba robić w takim razie?
Z góry dziękuje
Pozdrawiam AzFar Company
@AzFarCompany czyli jak rozumiem zrobiłeś zwrot wpłaty zanim otrzymałeś zwrot ???!!!
Otrzymałem zwrot czego? Klient zgłosił zwrot towaru do momentu wysyłki.
A nie da się przy zwrocie kliknąć w 3 kropeczki i wydrukuj PDF >odstąpienie.
@AzFarCompany Cześć. 🙂 Poproszę Cię o numer zamówienia
Prosze bardzo
91fa7320-932b-11ed-91ae-91f30b387b08
@AzFarCompany wystąp o zwrot prowizji wtedy zamówienie nie będzie liczone jako niewysłane. Ręcznie zmień status np. anulowane
Dziękuje
Prowizja juz zwrocona. Zmienilam ręcznie status na anulowane