Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Kupujący odesłał towar zakupiony na FV (nie jestem zobowiązany przyjmować zwrotów na FV, ale zrobiłem wyjątek) Przesłałem klientowi fakturę korygującą, aby podpisał i odesłał, bo księgowa inaczej mi tego nie rozliczy.
Niestety 0 odzewu nawet, a klien po 2 tygodniach otworzył dyskusję , że nie oddałem kasy.
Co w takiej sytuacji?
Dzięki za pomoc.
@polcia56 Od 1 stycznia 2021 korekty nie muszą być podpisywane.
Jeżeli z tego powody księgowa ci nie chce rozliczyć zwrotu to zmień księgową.
To w jaki sposób mam udowodnić, że kupujący otrzymał korektę ode mnie? Czy nie powinien potwierdzić w mailu, że ją dostał?
@polcia56 Tak, powinien co najmniej potwierdzić w mailu.
Napisz w dyskusji ze jak nie potwierdzi zgłaszasz sprawę do jego US😎
Ok, dzięki za informację Aragil. Wszystkiego dobrego.
Z tego co się orientuję, powinno wystarczyć również potwierdzeniem zwrotu środków, jako dowód
Wyślij mu po prostu maila i rozlicz fakture :] Maila kazdy otrzymuje
Kupujący nie musi odsyłać podpisanej korekty FV. Jednak musisz mieć potwierdzenie odbioru korekty FV. Wystarczy, że wyśle e-mali, że takową otrzymał. Chyba to nie jest problem?
Innym rozwiązaniem jest wysłanie listu poleconego za potwierdzeniem odbioru.
annas14-firma - Zmiana księgowej nic nie da - tylko potwierdzi to, co napisałem. Korekty nie muszą być podpisywane - wystarczy wysłanie na e-mai informacji o otrzymaniu danej korekty.