anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru a reklamacja uszkodzonej przesyłki u przewoźnika.

alleloombard355
#7 Wielbiciel#

Witam.
Klient kupił od nas Ekspres. Sprzęt dotarł do klientka uszkodzony, uszkodzenie powstało w transporcie.
Klient zgłosił do firmy kurierskiej DPD reklamacje i protokół szkody.
Następnie niezwłocznie odesłał do nas uszkodzony w transporcie sprzęt i żąda zwrotu gotówki, twierdząc ze odesłał sprzęt zgodnie z zasadami Allegro.
Jednakże zasady Allegro mówią, że klient powinien odesłać sprzęt w nienaruszonym stanie w a tym przypadku odesłał sprzęt uszkodzony przez firme kurierska w transporcie.
Teraz jest taka sytuacja, że my nie będziemy mogli zgłosić szkody do firmy DPD bo została ona już zgłoszona przez klienta. Nie możemy też zwrócić klientowi gotówki za sprzęt, ponieważ zgłosił on szkode i dostanie pieniądze za uszkodzona przesyłkę od firmy kurierskiej ( jesli my zwrócilibyśmy klientowi gotówkę to otrzymałby on pieniądze od nas i dodatkowo od firmy kurierskiej po rozpatrzeniu jego reklamacji więc zwrot byłby podwójny)
Uważamy że klient powinien poczekać na rozstrzygnięcie sprawy przez firmę kurierską, jednakże klient sie z tym nie zgadza, żąda zwrotu pieniędzy od nas i stwierdził, że "jak dostanie odszkodowanie od firmy DPD to sie do nas odezwie i rozwiązemy sprawę" .
Prosimy o pomoc w rozwiązaniu problemu.

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

az1rael
#21 Demiurg#

Faktycznie jesli to allegro one box to strona jest allegro majace umowe z dpd i kupujacy a nie sprzedawca, allegro sobie sklada reklamacje do dpd

oznacz moderatorów