Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. klientka dokonała zwrotu towaru. Otworzyliśmy paczkę i okazało się, że to nie jest towar który sprzedaliśmy. Napisaliśmy do klientki, która poinformowała nas, że:
"Nastąpiła pomyłka. Pomyliłam paczki przy wysyłce. Proszę zatem nie odsyłać mi pieniążków za towar .
Legginsy, które omyłkowo wysłałam proszę wyrzucić lub sobie zachować wedle uznania".
Proszę o podpowiedź co mam zrobić. Podsumowując klientka nie zwraca ostatecznie towaru, ale ja zwrot mam z towarem tylko, że nie prawidłowym. Legginsy, które otrzymałam wyrzucę, ale co teraz na Allegro. jak mam rozwiązać sprawę ze zwrotem, bo fizycznie zwrot zrobiony. zwrócić pieniędzy nie mogę bo nie mam prawidłowego towaru. Nadmienię, że wartość towaru jest niska . Z góry dziękuję za podpowiedź.
Pozdrawiam
Skoro pisze że nie chce zwrotu kasy ,przyznaje się do błędu i nie chce zwrotu to rób jak każe -wyrzuć lub podaruj komuś .
@kolekcjoner608 spodni nie można wyrzucić tylko trzeba zutylizować,
a towar nie jest już kupującej - nie chce go odesłać czyli go ukradła
Nie ma czegoś takiego w przepisach jak anulowanie odstąpienia od umowy.
@Pastelka_shop Nic, skoro masz jej oświadczenie, nie zwracaj środków.
Dziękuję za szybką odpowiedź i pomoc 🙂 . w takim razie nic z tym fantem nie robię. Pozdrawiam
@Pastelka_shop w zakładce ze zwrotem tam gdzie zwracasz wpłate jest możliwość zaznaczenia " odmowa zwrotu środków" . Po kliknieciu wyskoczy ramka gdzie możesz wpisać informacje ( np odesłano błedny towar odmowa zwrotu zgodnie z ustaleniami lub cos podobnego.)
Tą informacje otrzyma klientka a jednocześnie Twój zwrot bedzie zakonczony. Pozostawienie sytaucji tak jak jest i nie robienie nic może spowodować iż Twoje statystyki rozliczenia zwrotów ( szybki zwrot wpłat) poleca w dół
Dziękuję. tak zrobię. Pozdrawiam