Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klient kupił towar z opcją "za pobraniem" i postanowił zwrócić towar.
Jak wygląda sprawa zwrotu pieniędzy w takim przypadku?
@INTONA_SKLEP to wyśle Ci odstąpienie od umowy z numerem konta na który dokonasz zwrotu kasy 🙂
Czy dobrze rozumiem, że klient w systemie nadając zwrot zobaczy miejsce do uzupełnienia numeru rachunku?
Nie na kartce ci napisze odstąpienie i nr rachunku a ty na tej podstawie odzyskasz prowizje
@INTONA_SKLEP a zgłosił Ci zwrot przez allegro ? wejdź w szczegóły powinien być tam numer konta 🙂
Zgłosił że zgłosi zwrot 🙂 Zadał pytanie co z pieniędzmi dlatego upewniam się jak to działa bo nie mieliśmy jeszcze zwrotów "za pobraniem".
Z zakupami opłaconymi online nie ma problemu a tu jest jakiś cyrk
@INTONA_SKLEP tak zmienili od jakiegoś czasu nie podaje się konta ale tylko przy zakupach opłacanych przez Allegro Finance, pozostałe zamówienia jak na pobraniem, klient wpisuje numer konta przy zwrocie 🙂 Wejdź w https://salescenter.allegro.com/returns i kliknij "pokaż szczegóły"
@INTONA_SKLEP kupujący będzie mógł dodać numer rachunku w formularzu zwrotu. 😊
@Sa_nova jak odzyska prowizję? Kasa przelana zostanie poza sytemem allegro?
@az1rael my składamy wniosek i przy ewentualnym odrzuceniu odwołujemy się przesyłając potwierdzenie przelewy z banku. Ale na szczęście przesyłki pobraniowe to promil wszystkich zamówień ale mamy 1 czy 2 zwroty w ciągu roku.