Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący zakupił u mnie elektronarzędzie o wartości ponad 1300 zł (samo urządzenie bez akumulatora i ładowarki)
Po jednym dniu do mnie zadzwonil że wyjął z pudełka i on nie działa, ustaliliśmy że ma odesłać na gwarancje, on za godzinę zgłasza zwrot (firma naprawiająca ciężarkówki) urządzenie wzięte na paragon. Zwrócił używany klucz usmarowany cały smarem z uszkodzoną obudową ( spadł z dużej wysokości) i klucz nie włącza się tylko buczy
Wycena serwisu 1100 zł z hakiem (naprawy)
Co zrobić w takiej sytuacji?
Gdy dostanę negatywa stracę smarta
@ElektroTechExtra
Sprawa się rozwiązała
Czyli - jak ?
@ElektroTechExtra
Kluczowe jest precyzyjne i rzetelne określenie kwoty potrącanej ze zwrotu.
Jeżeli potrafisz obronić (uzasadnić) tę kwotę to postępujesz zgodnie z prawem.
Oto odpowiedź allegro