Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący zakupił u mnie elektronarzędzie o wartości ponad 1300 zł (samo urządzenie bez akumulatora i ładowarki)
Po jednym dniu do mnie zadzwonil że wyjął z pudełka i on nie działa, ustaliliśmy że ma odesłać na gwarancje, on za godzinę zgłasza zwrot (firma naprawiająca ciężarkówki) urządzenie wzięte na paragon. Zwrócił używany klucz usmarowany cały smarem z uszkodzoną obudową ( spadł z dużej wysokości) i klucz nie włącza się tylko buczy
Wycena serwisu 1100 zł z hakiem (naprawy)
Co zrobić w takiej sytuacji?
Gdy dostanę negatywa stracę smarta
Panowie kupujący ( juz 3 osoba dzwoniła i każdy ma inną wersje zdarzeń) że przesłane zdjęcia są nie prawdziwe że oni go nie używali ponieważ przyszedł uszkodzony a jak pisałem ma uszkodzoną obudowę. Gość zaczął mnie obrażać przez telefon powiedziałem tylko tyle żeby kontaktował się poprzez allegro.
To dokonaj zwrotu zgodnie wartością towaru, zrób zdjęcia, FV od serwisu i wystarczy na obronę.
Narazie chcę się wstrzymać z odsyłaniem do serwisu, czekam na oficjalnego mejla z wyceną częsci zamiennych
Witam, przedwczoraj założyłem temat:
Część osób na pewno kojarzy temat
Kupujący założył dyskusję napisał wiadomość i wypiera się że ma nie miał uszkodzeń mechanicznych..
przesłałem dokładne zdjęcia do dyskusji i zaproponowałem zwrot 321,3 zł brutto ( po odliczeniu orientacyjnych kosztów naprawy) z kwoty 1327 zł
Kupujący nie poprosił pomocy allegro ani nie odpowiada w dyskusji
Nie wiem co teraz zrobić zwrócić te pieniądze (321,3zł) czy czekać na odpowiedz ?
Jeżeli się nie zgodzą chce zaproponować rozwiązanie że oddaje na ich koszt do serwisu na sprawdzenie i pokrywają cały koszt naprawy i diagnozy + koszt obniżenia wartości do przedmiotu używanego( np naprawa wyniesie 700 zł) i odbijam 700 zł naprawy + jeszcze 35% z kwoty 627 zł że muszę go sprzedać jako używany i po naprawie
Czy zwrócić tą pierwszą kwotę i tyle ?
Proszę o pomoc
Masz dyskusje, więc poczekaj na rozwiązanie. Musisz merytorycznie się wypowiadać, możliwe że kupujący zareaguje, odpowie. Masz także 14 dni na zwrot środków.
Allegro samo dołączy do dyskusji jeżeli kupujący nic nie odpowie ?
Ja zaraz w pierwszym dniu odmówiłem zwrotu środków za przedmiot, ale w dyskusji napisałem że zwrot przyjmuje lecz obniżam jego wartość ..
@ElektroTechExtra jeśli pracownik Allegro nie zostanie przywołany to nie wypowie się w dyskusji. Przekazałeś wszystkie informacje, być może kupująca potrzebuje jeszcze czasu, aby podjąć decyzję. Poczekajmy jeszcze na jej odpowiedź, jeśli nie pojawi się w dyskusji będę mogła poprosić o wypowiedź pracownika. Jeśli kupująca nie odpowie to po 30 dniach dyskusja zostanie zamknięta jako rozwiązana.
A czy do 14 dni nie muszę zwrócić pieniędzy ponieważ po 14 dniach mija prawo do rozszczeń ?
Decyzję o zwrocie środków musisz podjąć w 14 dniach. Podejrzewam że jak nawet teraz zwrócisz całość to i tak nie minie cię "negatyw". 😖
To nie chodzi o negatyw z tym już trudno, po prostu nie chcę aby wynikło że musze oddać całą kwote
Nie, oddajesz tyle na ile wyceniłeś towar po zwrocie.
Nawet jak minie 14 dni od zgłoszenia zwrotu ?
Nie, musisz oddać w 14 dniach.
ok, to zaczekam czy się coś wypowiedzą jeżeli nie to zwracam te 3 stówki z hakiem i tyle
14 dni jest od zgłoszenia przez nich zwrotu czy od otrzymania towaru przezemnie
14 dni od chwili zgłoszenia zwrotu.
ok, dzięki
Witam, dostałem odpowiedz " Moje stanowisko jest takie aby sprawę załatwić polubownie. Czyli żądam zwrot gotówki" i że się nie zgadza z zwrotem 321,3 zł.
Na koniec zdanie :
W przeciwnym razie kieruje sprawę do organów powołanych do rozstrzygania takich spraw oraz wyeliminowania nieuczciwych sprzedawców.
Jakieś sugestie ?
poprosiłem żeby allegro wzięło udział w dyskusji
Jeżeli masz pewność i dowody, że po zwrocie towaru jego wartość został obniżona, to masz prawo pomniejszyć zwrot i nikt Ci nic nie zrobi.
Ok, dzięki
Sprawa się rozwiązała dzięki za pomoc