Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam propozycję, aby w opcji "Zwrot wpłaty" wprowadzić w "Powód zwrotu" również "Kupujący zrezygnował z zakupu". Bardzo często jest tak, że Kupujący zapłaci, a po pewnym czasie jednak anuluje zakup. Nie zawsze zwrot należności jest spowodowany tak jak to jest podane do tej pory:
zwrot
reklamacja
towar niedostępny
@korren1 "Kupujący zrezygnował z zakupu" = zwrot
Nie całkowicie to samo. Bo towar nie został jeszcze wysłany, tak że to nie jest zwrot, a rezygnacja z zakupu lub odstąpienie.
Kupujący zrezygnował z zakupu to to samo co zwrot, czyli odstąpienie od umowy.
Nie całkowicie to samo. Bo towar nie został jeszcze wysłany, tak że to nie jest zwrot, a rezygnacja z zakupu lub odstąpienie.
@korren1 W momencie zakupu, jeszcze przed płatnością kupujący staje się właścicielem przedmiotu. Wtedy kiedy zakup anuluje = odstępuje od umowy = zwrot. Po co Ci taka opcja, przecież to nic nie zmienia.
Zwrot jest wtedy gdy Kupujący otrzyma towar i stwierdzi że go odsyła do sprzedawcy, bo np. mu sie nie podoba, a rezygnacja z zakupu jest wtedy gdy Kupujący kupił, zapłacił, ale po 5 min. stwierdził, że jednak nie chce tego towaru.