Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Proszę o informację dlaczego klient Client:110920910 (zamówienie z dnia 15.07.2024 na kwotę 129,99zł) otrzymuje upomnienia o spłatę długu? Klient odesłał nam towar po czym dokonaliśmy zwrotu płatności za pośrednictwem Allegro.
Pozdrawiamy,
Gecon Sklep
Sprawdź czy zwrot środków masz w bilingu , podaj numer transakcji lub zwrotu , być może zadłużenie klienta nie jest związane z Twoją transakcją .
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Geconsklep Czasem zwrot wraca, srawdź dokładnie, a powiedź kupującemu ze śrdoki wracają tam skąd wyszły a jak płacił?
@Geconsklep widzę, że zwrot wykonałeś poprawnie przez Allegro Finanse 22.07.2024. Jeśli jest to kwestia Allegro Pay, najlepiej będzie, jak klient skontaktuje się z nami bezpośrednio przez formularz.