anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot wpłaty kupującemu bezpośrednio na konto payu.

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry.

Miałem do zrealizowania dwa zwroty wpłaty od kupujących.

Pierwszy , bo kupujący anulował zakup a drugi z powodu braku możliwości zrealizowania zamówienia.

Wszedłem w historię operacji w swoim banku i zleciłem zwrot bezpośrednio ze swojej strony, jeden poszedł do PAYU a drugi do PAYPRO wszystko widzę że w Mbanku więc poszło natychmiast bo to i mój bank.

Pierwszy raz robiłem tego typu zwrot bezpośredni i moje pytanie , czy środki przelane w ten sposób trafią do odbiorcy?

W tytule przelewu dodatkowo napisałem za jaki dokładnie towar jest robiony ten zwrot.

Dopiero potem zobaczyłem że można to zrobić ze strony Allegro.

Proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam Andrzej Krywan

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Fan-Technics Jeśli dobrze rozumiem, zleciłeś przelewy na rachunki, z których je otrzymałeś, czyli do operatorów finansowych, z którymi współpracujemy. Takie płatności nie rozliczą się poprawnie (pieniądze nie zostaną przekazane kupującym). Prześlij potwierdzenia obu przelewów przez ten formularz. Sprawdzimy gdzie znajdują się środki i wyjaśnimy sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Zrobiłem tak jak mi pani poleciła i podesłałem potwierdzenia w formularzu.

Dostałem taką odpowiedź na maila:

"Przyczyną zwrotu mógł być nieaktualny numer konta lub nieprawidłowe dane właściciela rachunku.

Zanim ponownie zlecisz wypłatę, upewnij się, że dane konta do wypłat są aktualne. Do tego czasu wypłaty będą wstrzymane."

 

Czyli jeśli tak poszły wypłaty to środki zostaną automatycznie odesłane do mnie na konto?

Czy tak mam to rozumieć?

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Fan-Technics Nie widzę na koncie, z którego pisze Pan tutaj, wysłanej wiadomości przez formularz kontaktowy. Odpowiedź, którą Pan cytuje, dotyczy zlecenia wypłaty z salda Allegro Finanse na nieprawidłowy rachunek. Proszę na nią odpisać, wyjaśniając, że chodzi Panu o inną sytuację.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Nie umiem wysłać, tak zagmatwana jest ramówka że ręce opadają:(

Jak wprowadzam załączniki to mi podaje że mam wybrać "sposób kontaktu" jak wybrałem kontakt z doradcą na czacie to wyskakuje nowe okienko z czatem i informacje o zajętych konsultantach. Nie ma nic co mogę nacisnąć typu "wyślij"

O co tu chodzi?

Właśnie dostałem maila że jedne środki zostały już przekierowane do odpowiedniego odbiorcy.

muszę odwrócić jeszcze jedną wpłatę więc proszę mi powiedzieć jak mam wysłać ten załącznik?

 

 

 

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Fan-Technics Proszę przesłać potwierdzenie przelewu na adres: spolecznosc@allegro.pl. Przekażę wiadomość do odpowiedniego zespołu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję, wysłałem na podany adres.

A proszę mi jeszcze powiedzieć dlaczego zniknęła z wyszukiwarki produktów opcja wyszukiwania "od najnowszej" 

Ja stale przeglądam wybrane kategorie i to była najbardziej dla mnie przydatna forma wyszukiwania.

Codzienne przeglądanie kilku tysięcy produktów w poszukiwaniu nowych nie wchodzi w grę i nie ma na to czasu.

Komu to przeszkadzało?

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Fan-Technics Jest możliwość sortowania "czas do końca: najmniej" i "czas do końca: najwięcej"

Zrzut ekranu 2023-04-5 o 16.09.26.png

Jeśli chcesz skorzystać z tego sortowania, to musisz wyłączyć widok produktowy za pomocą przycisku "rozłącz te same oferty"

ko_alka_0-1680703885144.png

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

No to rozumiem:) Dziękuję za podpowiedź.

Nie mniej portal robi się coraz bardziej skomplikowany i coraz mniej przyjazny dla sprzedających.

A zarządzający coraz bardziej pazerni na kasę(ceny prowizji) no to jeszcze złotóweczka bo by było za mało:(

A kiedyś było zwykłe proste Allegro, wiem coś o tym bo obserwuję od dwudziestu lat.

oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za pomoc i czekam co z tym moim drugim niefortunnym przelewem. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Fan-Technics Sprawa z przelewem jest konsultowana, dlatego prosimy o chwilę cierpliwości. 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Witam, czy coś wiadomo z moją sprawą przekazania wpłaty na konto klienta?

Klient założył mi właśnie dyskusję w tej sprawie.

Pozdrawiam Andrzej

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Fan-Technics Andrzeju, odpowiedzieliśmy Ci już wczoraj mejlowo (poszukaj w swojej skrzynce odbiorczej korespondencji numer 32515161). 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo za pomoc ta sprawa jest załatwiona.

mam jedno pytanie odnośnie poprzedniej sprawy załatwionej wczoraj to była podobna sytuacja ale dostałem powiadomienie już wczoraj że sprawa załatwiona i zrobiliście poprawny zwrot pieniędzy do właściciela.

Więc niby super poza tym że nie przyznaliście mi zwrotu prowizji, nie bardzo rozumiem czemu skoro własnoręcznie dokonaliście zwrotu środków kupującemu.

O co tu chodzi?

Sprawa pilotowana osobiście przez specjalistów z portalu i odmowa zwrotu?

Nie rozumiem.

Pozdrawiam Andrzej

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Fan-Technics czy możesz podać numer zamówienia, którego to dotyczy? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

NR OFERTY 12682589902

KUPUJĄCY marek3328

DATA ZAMÓWIENIA 4 KWI 2023 21.51

PODSTAWA PROWIZJI 1 X 1200

DATA WNIOSKU 5 KWI 2023  15.20

KWOTA RABATU 62,25

STATUS WNIOSKU ODRZUCONY

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Fan-Technics Złóż proszę odwołanie tutaj: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Dziękuję za pomoc, środki już wróciły do mnie. Mam teraz inny problem:

Chodzi o weryfikację konta do wypłat które zostały wstrzymane.

Wczoraj podawałem numer konta do wypłat i dostałem odpowiedź, że:

Twoje konto do wypłat nie zostało potwierdzone

Zadeklarowany numer rachunku bankowego jest inny niż użyty do przelewu weryfikacyjnego.
Użyj rachunku bankowego Twojej firmy lub zmień metodę weryfikacji.

Oco znowu chodzi?

Mam dwa konta na Allegro i dwa konta bankowe, chcę żeby było tak jak dawniej, środki z jednego na pierwsze a z drugiego na drugie konto bankowe. Proszę mi pomóc w tej sprawie. Numer konta bankowego do Allegro konta Fan-Technics już podawałem, jest poprawne i robiłem przelew 1 zł co mam teraz zrobić? Żebyście mi przypisali ten numer konta do tego właśnie użytkownika. To chyba ja powinienem decydować gdzie mają trafić moje pieniądze, prawda?

I co mam zrobić z moim drugim kontem na Allegro? 

Jak przypisać do niego mój drugi rachunek bankowy?

Zaznaczam że tak było do tej pory, do puki nie zażądaliście sobie weryfikacji numerów kont.

Poco było to ruszać skoro użytkownik nie zgłasza żadnych problemów (to znaczy że jest OK).

Czy zawsze poprawianie dobrego musi wypaść gorzej?

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam Andrzej

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Fan-Technics Nasi pracownicy pomogą Ci wyjaśnić tę sytuację, ale napisz proszę to w korespondencji, którą już prowadziłeś z nami w sprawie wypłat, dokładnie chodzi o zgłoszenie 32522219. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za podpowiedź, tak też uczyniłem.

Czekam teraz na odpowiedź.

Pozdrawiam Andrzej

oznacz moderatorów