Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam,
Mam pytanie odnośnie zwrotu konsumenta wydruku 3D, uszkodzonego podczas transportu. klient zgłosił mi dzisiaj zwrot na podstawie reklamacji ( gdyż wyłączyłam możliwość normalnego zwrotu ze względu że jest to towar wykonywany na zamówienie, nie posiadam go na stanie, zostaje wykonany dopiero po wpłynięciu zamówienia). Zgłoszenie Zwrotu ( reklamacji ), nastąpiło dopiero po tygodniu. Odbiór przedmiotu nastąpił 29.04 a zwrot reklamacyjny otrzymałam dzisiaj. Prawdopodobnie nie zostało to zgłoszone do przewoźnika ( nadal czekam na informację od klienta o tym + na zdjęcia uszkodzenia) Co mogę zrobić w takim przypadku? Nie otrzymałam wcześniej żadnego kontaktu ze strony konsumenta aż do dnia dzisiejszego.
@figurkowo_com_pl jest to reklamacja i jako sprzedająca masz obowiązek ją rozpatrzyć, możesz ją uznać lub odrzucić (odpowiednio to argumentując). Poczekaj proszę na dokumentację od kupującego.