anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot wydruku 3D uszkodzonego w transporcie

figurkowo_com_pl
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_

Witam,

Mam pytanie odnośnie zwrotu konsumenta wydruku 3D, uszkodzonego podczas transportu. klient zgłosił mi dzisiaj zwrot na podstawie reklamacji ( gdyż wyłączyłam możliwość normalnego zwrotu ze względu że jest to towar wykonywany na zamówienie, nie posiadam go na stanie, zostaje wykonany dopiero po wpłynięciu zamówienia). Zgłoszenie Zwrotu ( reklamacji ), nastąpiło dopiero po tygodniu. Odbiór przedmiotu nastąpił 29.04 a zwrot reklamacyjny otrzymałam dzisiaj. Prawdopodobnie nie zostało to zgłoszone do przewoźnika ( nadal czekam na informację od klienta o tym + na zdjęcia uszkodzenia) Co mogę zrobić w takim przypadku? Nie otrzymałam wcześniej żadnego kontaktu ze strony konsumenta aż do dnia dzisiejszego.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@figurkowo_com_pl jest to reklamacja i jako sprzedająca masz obowiązek ją rozpatrzyć, możesz ją uznać lub odrzucić (odpowiednio to argumentując). Poczekaj proszę na dokumentację od kupującego.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów