Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Moja firma sprzedaje figurki drukowane na zamówienie, nie posiadam ich na stanie jako towar który "ściągam z półki", mam wyłączoną możliwość zwrotów w regulaminie gdyż wytwarzam towar "pod klienta". Dostałem dzisiaj zgłoszenie zwrotu towaru z rynku słowackiego bez jakiejkolwiek krztyny informacji o powodzie po 4 dniach od odbioru. Napisałem wiadomość do klienta, jednak boje się że nie dostanę informacji zwrotnej oraz klient wyśle to do mnie bez ustalenia szczegółów. Proszę o pomoc w tej sprawie.
@figurkowo_com_pl jeśli w Twoich ofertach informacje o zwrotach są prawidłowo uzupełnione, a kupujący został poinformowany o wyłączeniu odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 ustawy o prawach konsumenta, to nie masz obowiązku przyjmowania zwrotu. Szczegółowe informacje dostępne są w tym artykule.
Sama produkcja pod klienta, to za mało aby wyklucz prawo zwrotu. Produkt personalizowany, to taki, który został wytworzy pod konkretnie zamówienie klienta i jest niepowtarzalny.