Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam kolejnego kwiatka. Kupujący odesłał towar jako zwrot. W dyskusji jak i wiadomościach przyznaje się że ingerował w urządzenie obcinając oryginalną wtyczkę, ta ingerencja spowodowała uszkodzenie sprzętu. Kupujący odesłał jako zwrot i twierdzi, że otrzymał towar niesprawny.
Po otrzymaniu zwrotu wyceniliśmy przywrócenie sterownika do stanu z przed zakupu i o tą kwotę pomniejszyliśmy zwrot. Oczywiście na wcześniejszy kontakt i próbę rozwiązania problemu kupujący nie odpowiadał. Jakiś czas temu założył dyskusję i już minęło 14 dni i nadal próbuje wymusić zwrot za całość. Oczywiście mam zdjęcia i całą korespondencję. Proszę o pomoc
@do-pieca_pl wklej w dyskusję korespondencję, gdzie przyznał, że uszkodził towar i zapytaj czy życzy sobie zawiadomienie z art 286 na policję o oszustwo - wyłudzenie / niekorzystne rozporządzenie mieniem (kosztem twoim za ap lub allegro) i że jeśli cokolwiek poniesiesz stratę pieniężną lub wizerunkową to zawiadomienie o próbie oszustwa złożysz
Nawet w dyskusji się przyznał. Uznał że to normalne, bo ... nie pasowała wtyczka więc ją obciął...
Nie to nie jest normalne wolno mu wedlug prawa i dyrektywy ue sprawdzic towar tylko w takim zakresie w jakim moglby to zrobic w sklepie a tam nie obcinaja wtyczek
W prawie zwrotów już jestem obcykany, pewnie jak każdy sprzedawca na Allegro. Ten kwiatek jest akurat słaby, mamy i mieliśmy lepszych aparatów. Przykładowo mam klienta który otrzymał paczkę o wadzę 5 kg zwrócił towar, oczywiście inny, w systemie jest 0,38 kilogramowy zwrot, a Allegro nie widzi problemu, bo klient zwrócił towar.
Pilnujcie również statusów zwrotów od stycznia mam 4 dostarczone zwroty których nie otrzymałem.
Masz dowody że "grzebał" i zgodnie z prawem obniżyłeś mu zwrot a więc Allegro nie może Ci doliczyć jakby mu oddało z AP.
Tylko zaraz będzie nierozwiązana dyskusja, a oczywiście Allegro nie ma jak poprosić, aby się włączyli..
@do-pieca_pl jeżeli udzielałeś w terminie odpowiedzi i wyjaśnień, wszystko sensownie opisałeś, to jak Kupujący oznaczy decyzję jako "nierozwiązaną", poprosisz Allegro o jej zamknięcie. My jeszcze nie spotkaliśmy się z odmową w tym temacie, ze 2 razy jedynie dodatkowe wyjaśnienia przesłaliśmy.
Spoko by było. Gdzieś jest taka opcja po oznaczeniu takiej dyskusji jako nierozwiązanej, czy muszę się z Allegro kontaktować w inny sposób?
@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ pomożecie?
Te dyskusje to pic na wodę.
W takim wypadku - nie przyjmujesz zwrotu - jako towar celowo uszkodzony i w tym wypadku nie podlegający zwrotowi.
Reklamację uznajesz za niezasadną - produkt z opisem zgodny, a kupujący go uszkodził - celowo.
Allegro wypłaca kupującego z AP.
Tak to wygląda. Allegro nie jest sądem, ani stroną transakcji - nie może Cię obciążyć kosztami swoich działań - więc wszelkie próby doliczenia AP do Twojego rachunku są niezgodne z prawem. Oni o tym wiedzą i jedyne co wymuszają - to decyzję reklamacyjną - która wcale nie musi być pozytywna.
Decyzja i wszystkie dokumenty są
Więc tylko czekać.
Zakończy jako nierozwiązaną? Ticket do allegro/czat i powiedzieć, że wszystko jest jak być powinno - to allegro poprawi.
Mam nadzieję, dzięki
@do-pieca_pl rozumiem, że chodzi o dyskusję nr 69b142bb-7983-4d3e-96e3-d47e29342dcb, widzę, że przedstawiłeś swoją propozycję i tak jak wspominali tutaj inni, masz prawo obniżyć koszt zwrotu i wydałeś merytoryczną decyzję, więc poczekajmy na odpowiedź kupującego. Jeśli będzie potrzebne wsparcie pracownika Allegro w dyskusji, to daj proszę znać. Poproszę o taką wypowiedź.
Myślę że już można poprosić Allegro o wypowiedzenie się w tej dyskusji, bo jest ich już za dużo i nie mogę się oderwać od komputera.
Nie wiem co się ostatnio wydarzyło na Allegro, ale dyskusji jest zatrzęsienie. Stała się to pełnoetatowa praca, rzucanie paragrafami i tłumaczenia po stokroć tego samego, konieczność powtarzania się w kółko i obowiązek odpisywania. Później Kupujący otrzymują zwrot z AP. Myślę że na Patoforach jak ktoś pisze, że ma problem na Allegro to piszą jak co zrobić i się dziwią że jeszcze nie wiedział.
Na szczęście są też normalni Kupujący, ale po aż tylu latach, stwierdzam że jest coraz gorzej. Około 10% ogółu zwrotów jest bardzo problematycznych, od drobnych wymuszeń po coraz to droższe przekręty. Aż strach otworzyć paczkę bez kamer czy zdjęć
Racja. To wszystko racja ! Kto tych kupujących tak rozpasał, że im wszystko wolno ?
U mnie zakup Belki zawieszenia przedniego za ponad 2000 zł. Jest ich kilka wersji do modeli Iveco. Nie .. na pałę klik klik i prowizja 120 zł. Koszt wysłania 40 kg to nawet 170 zł
Jeśli nie pasuje, klient odeśle na mój koszt nawet za 200 zł
490 zł w PLECY !!!!!!!!!!!!!
Piszę wiadomości, e-maile, dzwonię. Nie odbierają. Nie odpisują. Firmy, serwisy, warsztaty, prywatnie.
Koszmar !
Nie wyślesz towaru to telefonicznie sądem straszą.
Się naprawdę odechciewa.
Myślę że jedyne rozwiązanie to WIELKI COME BACK ocen kupujących, oddzieliłoby to "ziarno od plew"
@la_nika ale dlaczego w samej dyskusji, to sprzedawca nie może poprosić o pomoc i wypowiedź pracownika Allegro, tylko trzeba o to prosić poprzez AG?
Niedawno odkryłem, że jest coś takiego jak AG, chwała Im za to. Wcześniej byłem bez szans.