anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot za dostawę

SomePatience
#8 Zapaleniec#

Cześć,

Kupująca nabyła przedmiot, zapłaciła za paczkomat po czym po 2 godzinach kupiła jeszcze jeden przedmiot i ponownie zapłaciła za paczkomat. Chcę jej zwrócić pieniądze za jedną dostawę, jak to zrobić? Początkowo chciałam zrobić jej przelew na konto, ale w managerze paczek na Inpost będzie mi cały czas pobierać niewysłaną etykietę.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderator
Moderator

@SomePatience Jeśli kupująca dokonała dwóch osobnych zakupów i opłaciła dwie przesyłki, powinnaś nadać zamówienie w dwóch osobnych paczkach.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

SomePatience
#8 Zapaleniec#

@nat_not a jeżeli prosi o wysyłkę w jednej?

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@SomePatience  To nie pytaj tylko wysyłaj 🙂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

SomePatience
#8 Zapaleniec#

@pinsplash 😄 powinno się dać połączyć dwa zamówienia w jedno i zwrócić kasę za wysyłkę.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@SomePatience Klientka może anulować dwa osobne zamówienia i złożyć ponownie jedno łączone. Jeśli nie chce tego zrobić, nie masz obowiązku wysłania dwóch przedmiotów w jednej paczce.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ares_
#12 Orędownik#

Ja w takich przypadkach wysyłam w jednej paczce (o ile się mieści w gabarycie) a do jednego zamówienia robię zwrot wpłaty (sama przesyłka). Dodaje ręcznie numer listu przewozowego taki sam do obu zamówień. Oczywiście wcześniej kontaktuje się telefonicznie z klientem i informuję, że wysyłamy zamówienia w jednej paczce. Jeszcze nie miałem przypadku, żeby klienci woleli wysyłkę w dwóch osobnych paczkach.

Zwrot robisz wchodząc w zamówienia i przy zamówieniu "zwróć wpłatę"

oznacz moderatorów