Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Kupująca nabyła przedmiot, zapłaciła za paczkomat po czym po 2 godzinach kupiła jeszcze jeden przedmiot i ponownie zapłaciła za paczkomat. Chcę jej zwrócić pieniądze za jedną dostawę, jak to zrobić? Początkowo chciałam zrobić jej przelew na konto, ale w managerze paczek na Inpost będzie mi cały czas pobierać niewysłaną etykietę.
@SomePatience Jeśli kupująca dokonała dwóch osobnych zakupów i opłaciła dwie przesyłki, powinnaś nadać zamówienie w dwóch osobnych paczkach.
@nat_not a jeżeli prosi o wysyłkę w jednej?
@SomePatience To nie pytaj tylko wysyłaj 🙂
@pinsplash 😄 powinno się dać połączyć dwa zamówienia w jedno i zwrócić kasę za wysyłkę.
@SomePatience Klientka może anulować dwa osobne zamówienia i złożyć ponownie jedno łączone. Jeśli nie chce tego zrobić, nie masz obowiązku wysłania dwóch przedmiotów w jednej paczce.
Ja w takich przypadkach wysyłam w jednej paczce (o ile się mieści w gabarycie) a do jednego zamówienia robię zwrot wpłaty (sama przesyłka). Dodaje ręcznie numer listu przewozowego taki sam do obu zamówień. Oczywiście wcześniej kontaktuje się telefonicznie z klientem i informuję, że wysyłamy zamówienia w jednej paczce. Jeszcze nie miałem przypadku, żeby klienci woleli wysyłkę w dwóch osobnych paczkach.
Zwrot robisz wchodząc w zamówienia i przy zamówieniu "zwróć wpłatę"