Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kupujący dokonał dwóch transakcji i opłacił 2 x przesyłkę, dokonałem zwrotu za jedną przesyłkę.
Wysyłam mu wszystko w jednej paczce, gdzie i jak to zgłosić aby otrzymać zwrot.
Pozdrawiam
Ale zwrot czego?
@ReSolid Zapewne zwrot prowizji od kosztów przesyłki.
@ReSolid Zapewne zwrot prowizji od kosztów przesyłki.
Tak właśnie o to mi chodzi.
Nie sądzę, żeby w ogóle była taka opcja, ale to raczej pytanie do @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
No niestety oficjalna wersja allegro jest, że klient ma dostać tyle przesyłek ile zamówił. Generalnie są utrudnienia w praktycznie każdym rodzaju transakcji oprócz standardowej typu kup teraz-zapłać blikiem, kartą lub payu (ups też nie działa)- wybierz paczkomat (ups chyba też ostatnio sporo lamentów było). Każde inne odstępstwo od szablonu kończy się problemami, które dawniej były rozwiązywane w 3 min. Wysyłałam ze 2 tygodnie temu ankietę w sprawie połączenia takich paczek w jedną. Ale gdzieś zawisła. Wysłana na pewno, na moim profilu ją widziałam ale w dziale z ankietami już jej nie było.
@SalemSerwis Chcesz pozbawić Allegro należnego haraczu? Od kosztów przesyłki Allegro pobiera prowizję więc w interesie serwisu jest jak najwięcej paczek, bodaj pustych.
Niektórzy wkładają niewykorzystane pieniądze do paczki, ewentualnie możesz poprosić klienta o numer konta do zwrotu nadpłaty.
@SalemSerwis moim zdaniem strzeliłeś sobie w kolano
1) prowizja od kosztó wysyłki jest doliczana do prowizji od produktu - nie jest osobną pozycją wiec nie ma mozliwości jej zwrotu
2) jeśli kupujacy wybrał dwie przesyłki ( robił dwa zakupy) należało wysłac dwie paczki ponieważ w tym momencie wedlug statystyk allegro jedną paczke masz niewysłaną ( jedno zamówienie). Wiec statystyki jakości sprzedaży w dół
3) musisz sie liczyc np z tym że kupujący za tydzien odezwie sie z pytaniem gdzie jego drugi zakup? Oczywiście 99% kupujacych tego nie zrobi natomiast zawsze należy brac poprawke na ten 1%. Bo czy wtedy będziesz mógł udowodnić że wysłałeś obydwa zamówienia ? Bo w systemie bedzie jedno figurowało jako niewysłane.
Dlatego ja zwsze wysyłam tyle przesylek ile jest zamówień
Ewentualnie kupujący może anulować i zamówić w jednej paczce wszystko. Masz rację co do statystyk. Chcesz być dobry dla klienta i iść mu na rękę to jeszcze leci w dół ocena.
Raczej będzie ok. do obu zamówień dodałem nr tej samej przesyłki i zwróciłem 8,99 za jedną przesyłkę. Parę tygodni temu bałem udział w szkoleniu allegro, prowadziło dwóch mężczyzn i był poruszany ten problem. Panowie prosili żeby to zgłaszać do indywidualnego rozpatrzenie, nie pamiętam gdzie i komu 😞
Chcesz pozbawić Allegro należnego haraczu? Od kosztów przesyłki Allegro pobiera prowizję więc w interesie serwisu jest jak najwięcej paczek, bodaj pustych.
Koszty są niebagatelne, przy małej marży bardzo duża część zysku idzie na ich pokrycie.
@SalemSerwis w ubiegłym tygodniu miałem identyczną sytuację tylko przed wysyłką uzgodniłem z klientką telefonicznie . To był mój błąd , a system naliczył podwójny koszt przesyłki . Nie wpłynęło to na jakość , a o 1zł prowizji szkoda palce obijać .
#21 Demiurg# racja, wniosek taki, że skoro klient zamówi 4 drobiazgi które mieszczą się spokojnie w jednej kopercie i opłaci x 4 przesyłkę to wysyłam my cztery przesyłki 🙂 i nie zawracam sobie tym głowy.
@SalemSerwis każdy zakup musisz przeanalizować . Jeśli klient dokonuje kilku osobnych zakupów i do każdego opłaca przesyłkę to jego sprawa , wysyła się tak jak zlecił . W moim przypadku popełniłem błąd wstawiając cennik dostaw do oferty , a klientka zakupiła większą ilość sztuk . Trudno byłoby obciążać klienta podwójnym kosztem dostawy / choć widziała ile płaci / jak wszystko zmieśliło się w niewielkim kartonie i ważyło 1,5kg .
Dziękuję wszystkim.