Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient nie odebrał przesyłki z paczkomatu i wróciła do mnie. Uzgodniłem z klientem, że zwrócę mu wpłatę. Czy Allegro zwraca w takiej sytuacji:
1. Prowizję od sprzedaży?
2. Jednostkową opłatę transakcyjną?
3. Opłatę INP_P1_Paczkomaty w ramach Usługi Allegro Smart?
Pytam, bo nie wiem czy powinienem potrącić sobie ewentualne koszty.
Z tym potrąceniem to nie takie proste, jeżeli zakup od firmy i zwrot Smart albo paczkomat to co chcesz potracić, oddajesz koszt zakupu i najtańszej przesyłki w danej ofercie, jak zakup od prywatnego i zgadzasz się na zwrot to także oddajesz za towar i jak ze Smartem to nie płaciłeś a o zwrot prowizji piszesz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@therush za 1 zwracają za 2 chyba też a za 3 nie zwracają
1 tak jak odstapil od umowy przez allegro na twoj wniosek
2 nie
3 nie ale mozesz potracic ta kwote ze zwrotu o ile ja poniosles bo to kupujacy nie wywiazal sie z umowy
@therush poproś tylko o odstąpienie przez allegro, łatwiej dostaniesz zwrot 1 i 2 🙂
1. Jak wystąpisz lub zwrócisz kasę przez allegro to powinni zwrócić
2. Tak podlega zwrotowi
3. Nie podlega zwrotowi
Sprzedajesz prywatnie i co potrącisz zależy jak ustaliłeś z kupującym bo tu nie wiążą Cię żadne ustawy konsumenckie 🙂