Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pani kupiła ode mnie dwa podesty . Po dwóch tygodniach zostały odesłane w stanie takim że aż się za głowę złapałam . Poplamione w jakieś czekoladzie , porysowane . Co w takiej sytuacji ?
Dodam że zakupiła 19 kwietnia a zwrot zgłosiła 5 maja . Minęło dwa tygodnie .
Kupujący jest odpowiedzialny za zmniejszenie się wartości zwracanego przedmiotu. Jeśli w PKD firmy nie masz wpisanej sprzedaży sprzętu używanego, to sprzęt używany w Twojej firmie stanowi wartość 0zł, przy czym musisz poinformować kupującą skąd ten wniosek, tj wskazać te plamy, uszkodzenia, itp
Sprzęt nie stanowi wartość 0 zł, tylko ma taką wartość, po jakiej kupujący go nabył.
Skoro jest używany, to chyba nie ma wartości zakupu. A jeśli jest używany, to dla sklepu ma wartość 0zł, bo nie odsprzeda go. Przeczytaj proszę jeszcze raz moją wypowiedź, bo linijkę niżej piszesz "Masz prawo zmniejszyć kwotę zwracanej ceny towaru ze względu na zmniejszenie jego wartości"
Ojej, ktoś kupuje używaną rzecz za 10 zł i oddaje porysowaną, sklep zwraca tylko 5 zł ze względu na zmniejszenie wartości - wszystko w temacie. Jakie zero zł ? Nawet kompletnie zniszczona rzecz po zwrocie ma choćby wartość materiału, z jakiego została wykonana, czyli nigdy nie 0 zł.
Podam ci taki życiowy problem. Robisz święta bożego narodzenia i zamawiasz taką zupę w proszku barszcz czerwony. Przychodzi ogórkowa. Jaką wartość ma dla Ciebie ogórkowa, która przyszła?
Z tego powodu dla sklepu, który prowadzi sprzedaż nowego towaru, towar używany nie ma wartości, bo nie ma możliwości jego sprzedaży. Oczywiście kupujący w geście dobrej woli może się przebranżowić i wystawić zwrócony używany towar na licytację. Jednak jest dobra wola sprzedawcy.
Na święta nie jem zup z proszku 🙂 A gdyby nawet, to ogórkowa jest tak samo pyszna 🙂
@xyz96 tak, ma wartość ujemną, trzeba jeszcze zapłacić za utylizację 🙂
No to po zwrocie nic nie oddawaj klientowi i jeszcze dolicz mu do rachunku dodatkową opłatę i wyślij przedsądowe wezwanie do zapłaty 🙂
ciocia @WREDZIA-W1, czymoj mie bo zemdleje 😮 widzisz to co ja? 😮
Nie ma takiej wartości po jakiej kupujący go nabył, ponieważ kupujący zakupił produkt nowy , bez plam, bez rys. A w tym przypadku to jest ewidentne oszustwo tej kupującej.Dokonała zakupu, zrobiła sobie imprezę wykorzystując stolik i perfidnie zwróciła do Sprzedającemu, zachowując 14 dniowy okres prawa do zwrotu.takie rzeczy powinny być karane, a zwroty nie powinny przysługiwać w żadnym z takich przypadków.
To Ty nie wiesz, że czas na odstąpienie liczy się od dnia otrzymania towaru, a nie od dnia zakupu? Masz prawo zmniejszyć kwotę zwracanej ceny towaru ze względu na zmniejszenie jego wartości, jeśli do zmniejszenia doszło, za wysyłkę musisz oddać, nie możesz odmówić prawa do zwrotu.
Już teraz wiem .
pomniejsz wartość o to wszystko i zwróć ile uważasz 🙂