anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot

YACCON
#9 Pomysłodawca#

Witam. Paczka wysłana Allegro Smart DPD. Nie dotarła do klienta. Klient anulował zakup z powodu nieterminowej dostawy. Co w takim przypadku zrobić?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

mdrogeria
#21 Demiurg#

@YACCON podstawowe pytanie ... czy paczka została wysłana w deklarowanym terminie ? .

oznacz moderatorów

YACCON
#9 Pomysłodawca#

Tak. Paczka została nadana na drugi dzień. Najgorsze że nie wiadomo gdzie jest?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dla kupującego ma znaczenia, ma ją otrzymał. Nie czekaj żeby kupujący założył Ci dyskusję i wystawił komentarz.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@YACCON Jak jesteś firmą i kupujący odstąpił od umowy zakupu, zwróć mu kasę. Ty odpowiadasz za przesyłkę do chwili odebrania.

oznacz moderatorów

YACCON
#9 Pomysłodawca#

A co jeśli paczka w tym czasie dotrze do klienta?

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Na zwrot pieniędzy masz 14 dni od chwili otrzymania informacji od Klienta o zwrocie.

Miałem dwa takie przypadki: DPD, opóźnienie w przesyłce, reklamacja w DPD (bo nie wiadomo, co z przesyłkami), Klienci dostali nowe paczki i..... nagle DPD znajduje poprzednie przesyłki i dostarcza je do Klientów. Efekt: w jednym i drugim przypadku ok. 30 dni użerania się z Klientami o zwrot przesyłek lub pieniędzy.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@YACCON pisz do DPD o zwrot paczki do nadawcy , potem reklamacja usługi .

oznacz moderatorów

YACCON
#9 Pomysłodawca#

A Allegro nie może reklamować przesyłki w moim imieniu w końcu to oni mają umowę spisaną

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Lepiej składaj bo czas leci, Allegro mogłoby ale ....

oznacz moderatorów

YACCON
#9 Pomysłodawca#

Paczka się znalazła i wróciła do mnie. 

Kasa zwrócona klientowi.

Problem rozwiązany.

Tylko że przez DPD straciłem klienta i kasę którą mogłem zarobić 

oznacz moderatorów