Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Paczka wysłana Allegro Smart DPD. Nie dotarła do klienta. Klient anulował zakup z powodu nieterminowej dostawy. Co w takim przypadku zrobić?
@YACCON podstawowe pytanie ... czy paczka została wysłana w deklarowanym terminie ? .
Tak. Paczka została nadana na drugi dzień. Najgorsze że nie wiadomo gdzie jest?
Dla kupującego ma znaczenia, ma ją otrzymał. Nie czekaj żeby kupujący założył Ci dyskusję i wystawił komentarz.
@YACCON Jak jesteś firmą i kupujący odstąpił od umowy zakupu, zwróć mu kasę. Ty odpowiadasz za przesyłkę do chwili odebrania.
A co jeśli paczka w tym czasie dotrze do klienta?
Na zwrot pieniędzy masz 14 dni od chwili otrzymania informacji od Klienta o zwrocie.
Miałem dwa takie przypadki: DPD, opóźnienie w przesyłce, reklamacja w DPD (bo nie wiadomo, co z przesyłkami), Klienci dostali nowe paczki i..... nagle DPD znajduje poprzednie przesyłki i dostarcza je do Klientów. Efekt: w jednym i drugim przypadku ok. 30 dni użerania się z Klientami o zwrot przesyłek lub pieniędzy.
@YACCON pisz do DPD o zwrot paczki do nadawcy , potem reklamacja usługi .
A Allegro nie może reklamować przesyłki w moim imieniu w końcu to oni mają umowę spisaną
Lepiej składaj bo czas leci, Allegro mogłoby ale ....
Paczka się znalazła i wróciła do mnie.
Kasa zwrócona klientowi.
Problem rozwiązany.
Tylko że przez DPD straciłem klienta i kasę którą mogłem zarobić