anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty Allegro Smart

maliszewko2014
#11 Animator#

Witam

Wiadomość do @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Chciałbym złożyć propozycje zmian:

1) dotyczących darmowych zwrotów w ramach allegro SMART do 2-3 w roku 

2) wyłączenie opcji zwrotów dla określonych produktów jak i usług, aby klient miał świadomość że po zakupie danego produktu lub usługi nie przysługuje mu z mocy prawa odstąpienie od umowy.

 uzasadnienie do 1pkt.

         Klienci masowo nadużywają zwrotów zakupionych towarów do generowania darmowych wysyłek w ramach SMART po przez zwrot zbędnych towarów a pozostawienie tego właściwego. wg statystyki marginalne są sytuacje gdzie klient za wysyłkę musi zapłacić.

Dzięki takiej polityce obchodzą klienci limity w ramach minimalnych kwot zakupu co powoduje koszty zwrotów jak i prowizji czy tez obsługi

 

Uzasadnienie do 2pkt.

  Sprzedaję karty SIM które w samie sobie nie są towarem a usługą. Wielokrotnie się zdarzało że klienci zwracali mi taki towar ja na podstawie obowiązujących przepisów  odmawiam przyjęcia zwrotu ponieważ nie da się sprzedać takiej karty innemu klientowi. Czy ktoś by chciałby numer telefonu po innej osobie?

Kilkakrotnie się zdarzało że klient wykorzystał środki z karty, aktywował lub zarejestrował kartę i zwracał towar.

Oczywiście zburzony klient zgłaszał się po odmowie do allegro protect, a tam z automatu przyznają zwrot.

Przeszkolcie personel w tym zakresie.

Jest tak samo z oprogramowanie, muzyką na nośniku. Klient kupuje nośnik czy oprogramowanie?

 

 

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

br.
#21 Demiurg#

@maliszewko2014  Pomysł genialny, tylko może niewłaściwie adresowany, nie na to forum.

O prawach do zwrotu decyduje Ustawa, a ustawy uchwalają nie moderatorki lecz sejm.

Masz właśnie znakomitą okazję, niebawem za około 2 miesiące odbędą sie wybory, masz jeszcze możliwość się załapać na którąś  z list wyborczych.   Życzę  sukcesu,  będziemy kibicować !!  🖐

oznacz moderatorów

maliszewko2014
#11 Animator#

Tu się mylisz. klient może zwrócić towar ale opłatę za odesłanie musi pokryć sam. darmowe zwroty daje allegro i to wykorzystują kupujący, jeżeli miałyby za czwartym razem już zapłacić to by się zastanowił nad zakupem zbędnych mu produktów

Co do usług to karty SIM z mocy prawa nie są towarem

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@maliszewko2014  Ok, byłem tak urzeczony pomysłem że nie doczytałem że chodzi tylko o koszt zwrotu i tylko o przedmioty cyfrowe (płyty DVD, karty sim) które co do zasady są  niezwracalne.

Problem w tym że o takiej a nie innej polityce kosztów decyduje  zarząd Allegro a nie moderatorki.  Może pisz na Luksemburg, oni pewnie takich pomysłów oczekują...🙄

 

oznacz moderatorów

maliszewko2014
#11 Animator#

i tu jest wszytko powiązane. ja głównie sprzedaje karty SIM i klienci myślą że jak kupią 3-4 karty SIM. i dostana darmową dostawę to będą mogli nadwyżkowe karty  sobie zwrócić.

Oczywiście odmawiam takich zwrotów ale jest codzienne odpisywanie na dyskusjach, wala z allegro protect, negatywami i do tego allegro wynagradza takie klienta zwracając mu kasę, oczywiście bez obciążania mnie tymi kosztami.

Na początku kariery na allegro klient kupił ode mnie starter zapakowany pachnący nowością.

Wysłałem mu. trafił mu się naprawdę świetny numer, można powiedzieć że dziecinnie prosty.

Jednak po paru dniach zgłosił zwrot, odesłał go zapakowany by nie ruszany.

Po jakim dłużnym czasie ponownie ten starter sprzedałem i po paru dniach kleint robi mi awanturę ze oszust itp.

Okazało się że pierwszy nabywca poszedł do salonu zarejestrował starter a następnie wyrobił duplikat karty. a nowy nie zapakowany mi odesłał.

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Należało zglosić na policję oszustwo

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@maliszewko2014 Ten przykład to oszustwo i są odpowiednie organy do ścigania tego.

oznacz moderatorów