Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Wiadomość do @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Chciałbym złożyć propozycje zmian:
1) dotyczących darmowych zwrotów w ramach allegro SMART do 2-3 w roku
2) wyłączenie opcji zwrotów dla określonych produktów jak i usług, aby klient miał świadomość że po zakupie danego produktu lub usługi nie przysługuje mu z mocy prawa odstąpienie od umowy.
uzasadnienie do 1pkt.
Klienci masowo nadużywają zwrotów zakupionych towarów do generowania darmowych wysyłek w ramach SMART po przez zwrot zbędnych towarów a pozostawienie tego właściwego. wg statystyki marginalne są sytuacje gdzie klient za wysyłkę musi zapłacić.
Dzięki takiej polityce obchodzą klienci limity w ramach minimalnych kwot zakupu co powoduje koszty zwrotów jak i prowizji czy tez obsługi
Uzasadnienie do 2pkt.
Sprzedaję karty SIM które w samie sobie nie są towarem a usługą. Wielokrotnie się zdarzało że klienci zwracali mi taki towar ja na podstawie obowiązujących przepisów odmawiam przyjęcia zwrotu ponieważ nie da się sprzedać takiej karty innemu klientowi. Czy ktoś by chciałby numer telefonu po innej osobie?
Kilkakrotnie się zdarzało że klient wykorzystał środki z karty, aktywował lub zarejestrował kartę i zwracał towar.
Oczywiście zburzony klient zgłaszał się po odmowie do allegro protect, a tam z automatu przyznają zwrot.
Przeszkolcie personel w tym zakresie.
Jest tak samo z oprogramowanie, muzyką na nośniku. Klient kupuje nośnik czy oprogramowanie?
@maliszewko2014 Pomysł genialny, tylko może niewłaściwie adresowany, nie na to forum.
O prawach do zwrotu decyduje Ustawa, a ustawy uchwalają nie moderatorki lecz sejm.
Masz właśnie znakomitą okazję, niebawem za około 2 miesiące odbędą sie wybory, masz jeszcze możliwość się załapać na którąś z list wyborczych. Życzę sukcesu, będziemy kibicować !! 🖐
Tu się mylisz. klient może zwrócić towar ale opłatę za odesłanie musi pokryć sam. darmowe zwroty daje allegro i to wykorzystują kupujący, jeżeli miałyby za czwartym razem już zapłacić to by się zastanowił nad zakupem zbędnych mu produktów
Co do usług to karty SIM z mocy prawa nie są towarem
@maliszewko2014 Ok, byłem tak urzeczony pomysłem że nie doczytałem że chodzi tylko o koszt zwrotu i tylko o przedmioty cyfrowe (płyty DVD, karty sim) które co do zasady są niezwracalne.
Problem w tym że o takiej a nie innej polityce kosztów decyduje zarząd Allegro a nie moderatorki. Może pisz na Luksemburg, oni pewnie takich pomysłów oczekują...🙄
i tu jest wszytko powiązane. ja głównie sprzedaje karty SIM i klienci myślą że jak kupią 3-4 karty SIM. i dostana darmową dostawę to będą mogli nadwyżkowe karty sobie zwrócić.
Oczywiście odmawiam takich zwrotów ale jest codzienne odpisywanie na dyskusjach, wala z allegro protect, negatywami i do tego allegro wynagradza takie klienta zwracając mu kasę, oczywiście bez obciążania mnie tymi kosztami.
Na początku kariery na allegro klient kupił ode mnie starter zapakowany pachnący nowością.
Wysłałem mu. trafił mu się naprawdę świetny numer, można powiedzieć że dziecinnie prosty.
Jednak po paru dniach zgłosił zwrot, odesłał go zapakowany by nie ruszany.
Po jakim dłużnym czasie ponownie ten starter sprzedałem i po paru dniach kleint robi mi awanturę ze oszust itp.
Okazało się że pierwszy nabywca poszedł do salonu zarejestrował starter a następnie wyrobił duplikat karty. a nowy nie zapakowany mi odesłał.
Należało zglosić na policję oszustwo
@maliszewko2014 Ten przykład to oszustwo i są odpowiednie organy do ścigania tego.