Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć ! Mam pytanie do grona z was. Jak w waszych sklepach wygląda sprawa zwrotów konsumenckich ? Jest ich dużo, mało ? W jakich branżach jest ich najwięcej, a w których można liczyć na mały % w stosunku do całej sprzedaży. Czy ktoś to próbował już optymalizować ?
@dotbros to zależy od branży /produktów / . Ogólnie mam bardzo mało zwrotów , bywają miesiące ,że się nie trfi ani jeden , a czasem 3-4-5 w miesiącu .
@dotbros Potwierdzam ,zwroty są bardzo zależne od tego czym się handluje i do jakiego klienta trafia ja u siebie też bardzo rzadko odnotowuję zwroty ale coraz więcej osób kupuje i nie płaci .Podejrzewam że sporo zwrotów jest ze względu na jakość towarów ,głównie tych z dalekiego wschodu .
Ja handluję rzeczami nowymi, powystawowymi z likwidacji magazynów bądź sklepów, zwrotami z **piiip** bądź nadwyżkami magazynowymi głównie z Niemiec (nie **piiip**) ....
I muszę powiedzieć, że wszystkie zwroty jakie mam to są zwroty ze smarta, gdzie ludzie sami przyznają mi się, że nie przeczytali opisu aukcji i nie sprawdzili zdjęć. Tanio? Smart? kupuję i nie patrzę co kupuję, a później telefony z inwektywami, dyskusje bądź po prostu zwroty. Najczęściej po wyjaśnieniu, że wszystko było opisane ludziom jest po prostu głupio i już się nie odzywają.
U mnie smart to około 30% obrotu (choć z dpd od 40 zł widzę wzrost) i te zamówienia zazwyczaj sprawiają mi najwięcej kłopotu. Tam, gdzie klient opłaca przesyłkę nigdy nie miałem problemów.
Samych zwrotów dużo nie mam, ale tak pisali przedmówcy zależy od miesiąca...