anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty konsumenckie - tendencja wzrostowa ?

dotbros
#7 Wielbiciel#

Cześć ! Mam pytanie do grona z was. Jak w waszych sklepach wygląda sprawa zwrotów konsumenckich ? Jest ich dużo, mało ? W jakich branżach jest ich najwięcej, a w których można liczyć na mały % w stosunku do całej sprzedaży. Czy ktoś to próbował już optymalizować ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@dotbros to zależy od branży  /produktów / . Ogólnie mam bardzo mało zwrotów , bywają miesiące ,że się nie trfi ani jeden , a czasem 3-4-5 w miesiącu .

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@dotbros Potwierdzam ,zwroty są bardzo zależne od tego czym się handluje i do jakiego klienta trafia ja u siebie też bardzo rzadko odnotowuję zwroty ale coraz więcej osób kupuje i nie płaci .Podejrzewam że sporo zwrotów jest ze względu na jakość towarów ,głównie tych z dalekiego wschodu .

oznacz moderatorów

WojCzar_PL
#10 Popularyzator#

Ja handluję rzeczami nowymi, powystawowymi z likwidacji magazynów bądź sklepów, zwrotami z **piiip** bądź nadwyżkami magazynowymi głównie z Niemiec (nie **piiip**) .... 

I muszę powiedzieć, że wszystkie zwroty jakie mam to są zwroty ze smarta, gdzie ludzie sami przyznają mi się, że nie przeczytali opisu aukcji i nie sprawdzili zdjęć. Tanio? Smart? kupuję i nie patrzę co kupuję, a później telefony z inwektywami, dyskusje bądź po prostu zwroty. Najczęściej po wyjaśnieniu, że wszystko było opisane ludziom jest po prostu głupio i już się nie odzywają.

 

U mnie smart to około 30% obrotu (choć z dpd od 40 zł widzę wzrost) i te zamówienia zazwyczaj sprawiają mi najwięcej kłopotu. Tam, gdzie klient opłaca przesyłkę nigdy nie miałem problemów.

 

Samych zwrotów dużo nie mam, ale tak pisali przedmówcy zależy od miesiąca...

oznacz moderatorów