Miałam już kilka razy, przez pozostawiające wiele do życzenia ”ułatwienia” cennikowe p.t. „koszt dostawy ustalony ze sprzedającym”, przygodę, polegającą na tym, że ktoś wyssał sobie te cenę z palca i była za niska, a poproszony o dopłatę odpowiadał mi, że nie wie jak to zrobić. Musiałam specjalnie sama coś kiedyś kupić i poszukać takiej opcji żeby wiedzieć jak kierować ludzi i faktycznie, jest tak ukryta że jeśli ktoś nie przekracza pewnego poziomu zaangażowania, czy też brutalnie mówiąc IQ, to tego nie znajdzie - jest to totalnie nieintuicyjne, że trzeba wejść w szczegóły (to słowo nie sugeruje, że są tam opcje do wykonywania jakichś akcji związanych z dopłatą).
Przy ostatniej takiej sytuacji klient bezczelnie rzucił mi, że on nie wie jak to zrobić, nie widzi takiej opcji i jak mi się nie podoba wymyślona przez niego cena, to on sobie to kupi gdzieś indziej (no i życzę mu szczęścia w szukaniu, bo chciał kupić rękodzieło) – w każdym razie, nie zarobiłam, tylko dlatego że wasz system dał jakąś **piiip**yczną opcje samodzielnego wymyślania sobie kosztu dostawy przez kupującego, co aż się prosi o wpisanie tam bzdur (nikt nigdy nie skontaktował się ze mną zanim coś tam wpisał - to że to się nazywa "ustalone ze sprzedającym" ale wcale tego ustalenia nie wymaga to jakiś nieśmieszny dowcip).
I tak, chyba już to naprawiłam zmieniając cenniki tak żeby zawsze jakieś opcje się pokrywały i nie powinnam mieć już tego problemu w przyszłości - niemniej pojawił się on pomimo, że miałam wyłączoną w opcjach możliwość samodzielnego wpisywania kosztu przez kupujących. To też powinniście jakoś naprawić, wielu sprzedających zupełnie nie wie co z tym zrobić i ma z tym tylko problemy.
Niemniej, do meritum - opcja "dopłać" i w ogóle opcje związane z płatnością za złożone zamówienie powinny być lepiej widoczne, najlepiej gdzieś od razu przy zakupionych przedmiotach, żeby ci wszyscy, którzy nie opłacili tak jak trzeba, albo w ogóle, umieli to łatwo znaleźć.