anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ankieta po anulowaniu zakupu

Kategorie
kupujący
kupujący 1043
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
364
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Ankieta po anulowaniu zakupu

ulisko
#7 Wielbiciel#

Po anulowaniu zakupu do kupującego wysyłana jest ankieta, dlaczego zakup został anulowany. Brakuje opcji - sprzedawca anulował zakup. Nagminnie zdarza się, że sprzedawcy nie posiadają na stanie towaru, który oferują i potem frywolnie anulują zakup, jakby nic się nie stało. Kupujący tracą czas i pieniądze.

9 Komentarze
mdrogeria
#21 Demiurg#

ulisko sprzedawca nie ma możliwości anulowania zakupu , jest to możliwe wyłącznie ze strony kupujacego .

ulisko
#7 Wielbiciel#

Oczywiście, że ma - jakiś czas po zakupie kupujący otrzymuje informacje o zwrocie środków:

Powód zwrotu
Towar niedostępny
Zwracający
XXXXXX
Data utworzenia
21 czerwca 2021, 18:31:01
Metoda zwrotu
Zwrot na instrument płatniczy, z którego opłacono zakup
Nr zwrotu

 

mdrogeria
#21 Demiurg#

ulisko to co piszesz  nie jest anulowaniem , jest to niewywiązanie się z umowy . 

Client:44052296
#21 Demiurg#

o tyle dobrze  że oddał kasę😃

ulisko
#7 Wielbiciel#

Nie chodzi mi o procedury od kuchni. Jeżeli sprzedawca łaskawie spostrzeże brak towaru to ze strony kupującego wygląda to tak jakby on sam anulował zakup. Wówczas dostaje ankietę od Allegro:

Wiemy, że Sprzedający XXX zwrócił Ci pieniądze.

Prosimy podaj nam powód:

Zrezygnowałam/-em z zakupu

Kupiłam/-em przedmiot przez pomyłkę

Przedmiot został uszkodzony w transporcie

Przedmiot wadliwy lub uszkodzony

Przedmiot niezgodny z opisem

Żadna pozycja w ankiecie nie jest odpowiednia, brakuje opcji, że sprzedawca nie wywiązał się z umowy. Dla wielu sprzedawców to w ogóle żaden problem, że po tygodniu czekania na towar po prostu zwrócą pieniądze. Często potrzebujesz czegoś szybko albo wybierasz z kilku podobnych aukcji, które po upływie tygodnia już są nieaktualne. To bardzo wkurzające.

 

mdrogeria
#21 Demiurg#

ulisko no i tewraz wiemy co jest tematem wątku , tak popieram wprowadzenie dodatkowego powodu ,, sprzedawca nie wywiązał się z umowy ,, WPUNKT 

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

@ulisko Cześć, dzięki za wiadomość. Daj proszę znać, o którą ankietę dokładnie chodzi - o tę wysyłaną na maila wraz z informacją o zwrocie środków, czy ankietę w formie wyskakującego okienka na stronie serwisu Allegro tuż po anulowaniu zakupu?

ulisko
#7 Wielbiciel#

Chodzi o ankietę wysyłaną na maila po tym, jak Allegro zarejestruje zwrot środków i pyta co się stało. Dokładna treść ankiety została skopiowana powyżej. Pozdrawiam

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@ulisko Cześć. Przepraszam za dłuższy czas oczekiwania i dziękuję za cierpliwość. Obecnie w wiadomości mejlowej "Zwrot [kwota] za zakup [info o produkcie]" nie powinno być dołączonej ankiety.

Jeśli zdarzy się, że otrzymasz taką ankietę, to daj mi znać (najlepiej z numerem zamówienia, którego dotyczy wiadomość). 

oznacz moderatorów