anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu - informacja obok opisu aukcji

Kategorie
kupujący
kupujący 1061
inne
inne 220
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
394
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Brak zwrotu - informacja obok opisu aukcji

zinakatowice
#9 Pomysłodawca#

Od jakiegoś czasu wiele kupujących dzwoni/pisze z zapytaniem czy może dokonać zwrot zakupionego towaru. Byłem zaskoczony skalą tych pytań, ponieważ sprzedaję odzież i jak najbardziej zwroty przyjmujemy, po czym przyjrzałem się aukcjom i z jakiegoś niewiadomego mi powodu, najwidoczniej od jakiegoś czasu bo wcześniej na pewno tego nie było, na aukcji obok opisu widnieje informacja Brak zwrotu. Po kliknięciu jest informacja o wyłączonym prawie odstąpienia od umowy i dopiero po kolejnym przejściu dalej na samym dole jest napisane kiedy nie można zwrócić towaru (w przypadku gdy klient życzy sobie sprzęt spersonalizowany, na indywidualne zamówienie). Jak dla mnie jest to strasznie nieczytelne i wcale się nie dziwię klientom że o to pytają bo jak ktoś nie siedzi w temacie to może kompletnie tego nie zrozumieć dlaczego na środku jest informacja że zwrotów nie ma, a na pewno część klientów odbiła się od tego i nie dokonała zakupu w obawie przed ew. brakiem możliwości zwrotu.

Z jednej strony mogę wyłączyć częściowy brak zwrotu ale wtedy przy zakupie przez klienta towaru personalizowanego i chęci zwrotu nie mam żadnej podkładki (dodałem tą opcję właśnie po takowej sytuacji i kontakcie z Allegro, gdzie zostało mi to polecone).

Według mnie powinno zostać to bardziej uproszczone a na aukcji na środku powinna widnieć informacja typu Zwrot z ograniczeniami i po kliknięciu prosta informacja kiedy owe ograniczenie jest.

Tutaj przykładowa aukcja z taką informacją - https://allegro.pl/oferta/bluza-bramkarska-zina-iluvio-gk-3kolory-senior-s-13355334090
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

8 Komentarze
komis-bell
#21 Demiurg#

@zinakatowice W zakładce warunki zwrotów dodaj sobie osobne warunki z wyłączonym zwrotem dla towarów personalizowanych i osobne dla całej reszty które zwracać można.

kostas11
#21 Demiurg#

@zinakatowice 

Utwórz drugie warunki zwrotów https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/warunki-zwrotow i do jednych produktów przypisz że są "zwroty 1"a do spersonalizowanych że nie ma zwrotów "zwroty 2" !

zinakatowice
#9 Pomysłodawca#

Tylko w tym problem że 3/4 produktów może zostać spersonalizowanych ale nie musi (w przewadze 80% klientów nie wybiera personalizacji która jest gratisowa i MOŻE ale NIE MUSI zostać wybrana).

komis-bell
#21 Demiurg#

@zinakatowice W podanej przez Ciebie ofercie nie widzę nic o możliwości personalizacji.
Tak czy inaczej rozwiązanie jest proste. Osobne oferty z możliwością personalizacji i osobne bez.

mdrogeria
#21 Demiurg#

@zinakatowice jedynym wyjściem będzie wystawienie podwójnych ofert 

1. spersonalizowane bez prawa zwrotu 

2. standard z prawem do zwrotu 

fakt możliwości spersonalizowania dobrze by było umieścić w tytule 

zinakatowice
#9 Pomysłodawca#

https://allegro.pl/oferta/spodnie-zina-delta-pro-2-0-senior-3-kolory-r-l-8921454158 - tutaj aukcja z możliwością personalizacji.

Czyli znowu uciekamy do tworzenia tysiąca ofert powielanych tylko dlatego, żeby na jednej pisało brak zwrotu a na drugiej możliwy zwrot, zamiast uprościć i wrócić do tego co było? 

mdrogeria
#21 Demiurg#

@zinakatowice nic innego nie zrobisz , lepsze to jak ukryta informacja o braku możliwości zwrotu w ofertach gdzie masz na wierzchu informację o możliwym zwrocie .

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@zinakatowice dzięki za tę propozycję, ale podpisuję się pod rozwiązaniem, które zaproponowali Ci już nasi użytkownicy. Innego, szybkiego, a zarazem skutecznego dla Twojego problemu i podobnych sytuacji nie planujemy wprowadzać w najbliższym czasie. 

oznacz moderatorów