Od jakiegoś czasu wiele kupujących dzwoni/pisze z zapytaniem czy może dokonać zwrot zakupionego towaru. Byłem zaskoczony skalą tych pytań, ponieważ sprzedaję odzież i jak najbardziej zwroty przyjmujemy, po czym przyjrzałem się aukcjom i z jakiegoś niewiadomego mi powodu, najwidoczniej od jakiegoś czasu bo wcześniej na pewno tego nie było, na aukcji obok opisu widnieje informacja Brak zwrotu. Po kliknięciu jest informacja o wyłączonym prawie odstąpienia od umowy i dopiero po kolejnym przejściu dalej na samym dole jest napisane kiedy nie można zwrócić towaru (w przypadku gdy klient życzy sobie sprzęt spersonalizowany, na indywidualne zamówienie). Jak dla mnie jest to strasznie nieczytelne i wcale się nie dziwię klientom że o to pytają bo jak ktoś nie siedzi w temacie to może kompletnie tego nie zrozumieć dlaczego na środku jest informacja że zwrotów nie ma, a na pewno część klientów odbiła się od tego i nie dokonała zakupu w obawie przed ew. brakiem możliwości zwrotu.
Z jednej strony mogę wyłączyć częściowy brak zwrotu ale wtedy przy zakupie przez klienta towaru personalizowanego i chęci zwrotu nie mam żadnej podkładki (dodałem tą opcję właśnie po takowej sytuacji i kontakcie z Allegro, gdzie zostało mi to polecone).
Według mnie powinno zostać to bardziej uproszczone a na aukcji na środku powinna widnieć informacja typu Zwrot z ograniczeniami i po kliknięciu prosta informacja kiedy owe ograniczenie jest.
Tutaj przykładowa aukcja z taką informacją - https://allegro.pl/oferta/bluza-bramkarska-zina-iluvio-gk-3kolory-senior-s-13355334090
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_