Witam, zapytam chodź zapewne odpowiedz jest jedna. Czy w regulaminie nie można zabronić wystawić negatywnych ocen jeśli ?np. Klient kupuje towar nie zgłasza reklamacji ani zwrotu , nie zgłasza żadnego problemu a po dokładnie 74 dniach wystawia negatyw . Wstawiając klocek ,że towar przyszedł uszkodzony. Kpina są takie komentarze nie mające żadnego potwierdzenia. Wysłaliśmy do pana wiadomość z inf o wyjaśnienie sprawy ale oczywiście zero odzewu bo cóż napisać skoro zapewne wszystko jest ok. Nie powinno tak być , że jeżeli zostaje zakupiony towar a klient nie podejmuje żadnych kroków by był jakikolwiek dowód na to iż ma rację. Towar za 299 zł to uważam ,że każdy pieniądz trzeba szanować skoro przychodzi uszkodzony to zwracam albo reklamuje prawda? A tu pyk negatyw i 5 gwiazdek obsługa a zgodności z opisem 2 a przecież towar wysłany uszkodzony.