Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknij Akceptuj, aby wyrazić zgodę na pliki cookie naszej witryny, zgodnie z ich opisem w naszej Polityce prywatności. Kliknij opcję Preferencje, aby dostosować ustawienia plików cookie.
@91sumar bardzo dziękuję za tę sugestię, ale Allegro Lokalnie powstało z myślą przede wszystkim o prywatnych sprzedających. Jeśli wprowadzilibyśmy takie pole, to coś z takiej deklaracji musiałby wynikać, np. w sytuacji gdy sprzedający nie wyśle przedmiotu w danym terminie. Na ten moment nie mamy w planach uruchamiania takich mechanizmów i zależności na Allegro Lokalnie, bo z definicji ten serwis jest przeznaczony do okazjonalnej i nieprofesjonalnej sprzedaży.
@_HolaOla_Czy na zwykłym Allegro sprzedający ponoszą jakieś konsekwencje za to, że nie wyślą przedmiotu w zadeklarowanym czasie (pomijając oferty Smart)?
Pole z zadeklarowanym czasem miałoby służyć przede wszystkim kupującym, którzy mogliby w łatwy sposób dowiedzieć się jak długo będą musieli czekać na przesyłkę. Zadeklarowany czas dostawy i/lub wysyłki może zadecydować o wyborze danej oferty.
@Ziolko39Oczywiście, że można wcześniej zapytać, ale czy nie byłoby łatwiej, gdyby taka informacja była od razu widoczna?
@91sumar Coraz więcej pomysłów, jak czytam dotyczy dodawania nowych przycisków. ja rozumiem chęć ułatwienia sobie poszukiwań, ale za chwilę zabraknie miejsca na zdjęcia, opisy aukcji i to co istotne.
Tak na zwykłym Allegro sprzedający mogą ponieść konsekwecje nie wysłania w terminie.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.