Sprzedaję personalizowane produkty. Dość często napotykam się na problem związany z brakiem przesłanego zdjęcia lub innej grafiki przez kupującego po dokonaniu zakupu. Z tego co wiem to prawie każdy sprzedawca personalizowanych produktów ma problem z otrzymaniem kompletnej informacji od kupującego po dokonaniu zakupu. Brak danych wydłuża czas realizacji, co bezpośrednio wpływa na jakość sprzedaży. Jestem w stanie wykonać produkt w 24H jednak muszę podawać 2 lub 3 dni, ponieważ nie wiem, czy klient prześle zdjęcie od razu, czy dopiero gdy mu o tym przypomnę (dodam, że w opisie do oferty jest instrukcja jak przesłać zdjęcie). Również z tego samego powodu zdarza się, że nie jesteśmy w stanie wysłać produkt zgodnie z deklarowanym czasem, gdyż czekamy na niezbędne materiały graficzne od klienta.
Więc proponuję wprowadzić na ścieżce zakupowej dodatkowe pole, które by dotyczyło załącznika. Podczas wystawiania oferty sprzedawca miałby możliwość wybrać takie pole i oznaczyć czy jest obowiązkowym lub nie.