anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskryminacja sprzedających towary na indywidualne zamówienie oraz gabarytowe

Kategorie
Kupujący
Kupujący 262
Inne
Inne 57
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
222
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
54
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
43
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
42
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
114
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
111

Dyskryminacja sprzedających towary na indywidualne zamówienie oraz gabarytowe

Nasza firma sprzedaje towary, które można opisać dwoma cechami:

- gabarytowe 

- na indywidualne zamówienie

Czujemy się niesprawiedliwie ocenieni w związku z brakiem opcji wysyłki w 24h (nasz proces produkcji jest wysoce zindywidualizowany i czasochłonny pod względem technicznym).

Tym bardziej niesprawiedliwe jest oceniany brak możliwości wysyłki do punktu odbioru lub w opcji smart. Niestety nie mogę wysłać panelu szklanego o wymiarze 250x50 cm do paczkomatu. Za nasz atut w tym wypadku uważam fakt, że w ogóle wysyłamy takie gabaryty i gwarantujemy ich bezpieczne dotarcie.

Ponadto, z uwagi na powyższe aspekty, koszty wysyłki naszych towarów są mocno zróżnicowane. Przydałyby się jakieś narzędzia, które umożliwiłyby przeliczanie kosztów wysyłki w zależności gabarytów. Narazie muszę liczyć, że klient nie zapędzi się i nie wybierze z rozbiegu najtańszej wysyłki tylko najpierw ze mną się skontaktuje w celu ustalenia jej kosztów. Niestety nie mogę o tej konieczności napisać otwarcie i wyraźnie napisać w aukcji, ponieważ jest ona wtedy usuwana "bo nie można w treści aukcji podawać informacji o dostawie", no paranoja. Później muszę wyjaśniać klientowi, dlaczego musi dopłacać do wysyłki i tłumaczyć się dlaczego nie ma wyraźnej informacji widocznej w aukcji.

oznacz moderatorów