Nasza firma sprzedaje towary, które można opisać dwoma cechami:
- gabarytowe
- na indywidualne zamówienie
Czujemy się niesprawiedliwie ocenieni w związku z brakiem opcji wysyłki w 24h (nasz proces produkcji jest wysoce zindywidualizowany i czasochłonny pod względem technicznym).
Tym bardziej niesprawiedliwe jest oceniany brak możliwości wysyłki do punktu odbioru lub w opcji smart. Niestety nie mogę wysłać panelu szklanego o wymiarze 250x50 cm do paczkomatu. Za nasz atut w tym wypadku uważam fakt, że w ogóle wysyłamy takie gabaryty i gwarantujemy ich bezpieczne dotarcie.
Ponadto, z uwagi na powyższe aspekty, koszty wysyłki naszych towarów są mocno zróżnicowane. Przydałyby się jakieś narzędzia, które umożliwiłyby przeliczanie kosztów wysyłki w zależności gabarytów. Narazie muszę liczyć, że klient nie zapędzi się i nie wybierze z rozbiegu najtańszej wysyłki tylko najpierw ze mną się skontaktuje w celu ustalenia jej kosztów. Niestety nie mogę o tej konieczności napisać otwarcie i wyraźnie napisać w aukcji, ponieważ jest ona wtedy usuwana "bo nie można w treści aukcji podawać informacji o dostawie", no paranoja. Później muszę wyjaśniać klientowi, dlaczego musi dopłacać do wysyłki i tłumaczyć się dlaczego nie ma wyraźnej informacji widocznej w aukcji.