anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

informacja że klient ma zapłacić wg sposobu który wybrał [nie zwykły przelew gdy przelew24]

Kategorie
kupujący
kupujący 881
inne
inne 174
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
49
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

informacja że klient ma zapłacić wg sposobu który wybrał [nie zwykły przelew gdy przelew24]

koloreno
#8 Zapaleniec#

Klienci w momencie kiedy transakcja sie im nie udaje, czesto robią tradycyjny przelew na konto. Skutkuje to tym ze dla allegro taki zakup widnieje nadal jako nieopłacony i nie mozna wygenerowac etykiety smart. Trzeba anulowac i znowu ponawiac zakup do czego czesto nie dochodzi. Moze warto jakoś jasno i wyraźnie napisać to do kupującego ze musi opłacic wg ustawionej przez siebie formy płatności? Albo honorować recznie oznaczone przelewy 

6 Komentarze
Monika__L
#15 Entuzjasta#

Widnieje jako nieopłacony ale tylko do momentu aż przelew sie nie zaksięguje u Allegro. Do tego momentu nie generujemy etykiety, ale jak wejdzie jako opłacony to przecież można nadać smartem jeśli taki został wybrany. Chyba ze czegoś nie rozumiem???

koloreno
#8 Zapaleniec#

jesli klient zanaczył ze zapłaci przelewem24 a płatnosc mu nie przejdzie to czesto robi zwyly tradycyjny przelew. Wtedy my platnosc odnotowujemy recznie to w systemie allegro ta płatnosc nie jest rozpoznawana 

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

@koloreno dziękuję za tę propozycji, ale ile takich sytuacji miałeś w przeciągu ostatnich 3 miesięcy? 

kostas11
#21 Demiurg#

@koloreno Rozwiązanie - pousuwaj z zakładek numer konta i będzie po problemie 😄 Jak to zrobiłem kilka lat temu problem znikł 😉

koloreno
#8 Zapaleniec#

mysle ze 4 takie przypadki były

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

W takim razie są to sytuacje na tyle sporadyczne, że najlepszym rozwiązaniem Twojego problemu, tak jak sugeruje @kostas11, będzie usunięcie numeru konta z zakładek. Wówczas kupujący nie będą mieli możliwości wpłaty bezpośrednio na Twój rachunek. 

oznacz moderatorów