Witam serdecznie,
Ze względu na występujące na tym portalu bezpodstawne oczernianie sprzedawców przez klientów, mimo że ewidentnie kłamią w ocenach negatywnych, sprzedawca powinien mieć możliwość obrony i wstawiania oprócz opisu sytuacji zdjęcia, dowodzącego że klient zniszczył daną rzecz.
Osobiście teraz mamy sytuację że klient zamówił patelnię, poużywał jej sobie dwa tygodnie, wbił jej brzeg robiąc z niej jajo i po dwóch tygodniach od odbioru przesyłki klient reklamuje że dostał ją uszkodzoną - z uszkodzeniem widocznym gołym okiem i z całym szacunkiem nawet ślepy wyczuł by że patelnia nie jest okrągła w momencie odebrania przesyłki. Odesłana patelnia jest usyfiona od spalonego oleju, z ganiającą rączką (klient włożył patelnię do reklamówki i ona była jedynym "zabezpieczeniem" w transporcie) i klient odgraża się że obsmaruje nas wszędzie gdzie się da, za to że nie uznaliśmy jego reklamacji. W takiej sytuacji wrzucenie zdjęcia w odpowiedzi na negatywny komentarz klienta będzie warte więcej niż 1000 słów odpowiedzi sprzedającego.