anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komentarz negatywny - zdjęcie w odpowiedzi dla klienta.

Kategorie
Kupujący
Kupujący 300
Inne
Inne 77
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
37
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
71
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
94
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
55
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
266
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
174

Komentarz negatywny - zdjęcie w odpowiedzi dla klienta.

casa-mia-pl
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie,

Ze względu na występujące na tym portalu bezpodstawne oczernianie sprzedawców przez klientów, mimo że ewidentnie kłamią w ocenach negatywnych, sprzedawca powinien mieć możliwość obrony i wstawiania oprócz opisu sytuacji zdjęcia, dowodzącego że klient zniszczył daną rzecz.

Osobiście teraz mamy sytuację że klient zamówił patelnię, poużywał jej sobie dwa tygodnie, wbił jej brzeg robiąc z niej jajo i po dwóch tygodniach od odbioru przesyłki klient reklamuje że dostał ją uszkodzoną - z uszkodzeniem widocznym gołym okiem i z całym szacunkiem nawet ślepy wyczuł by że patelnia nie jest okrągła w momencie odebrania przesyłki. Odesłana patelnia jest usyfiona od spalonego oleju, z ganiającą rączką (klient włożył patelnię do reklamówki i ona była jedynym "zabezpieczeniem" w transporcie) i klient odgraża się że obsmaruje nas wszędzie gdzie się da, za to że nie uznaliśmy jego reklamacji. W takiej sytuacji wrzucenie zdjęcia w odpowiedzi na negatywny komentarz klienta będzie warte więcej niż 1000 słów odpowiedzi sprzedającego.

4 Komentarze
cookie000
#15 Entuzjasta#

@casa-mia-pl 

W teorii: dobre, w praktyce: niekoniecznie. Nikt z zewnątrz nie ma możliwości zweryfikować słów obydwu stron, więc zdjęcie też nie musi być twardym dowodem czyjejś racji. Już nie wspomnę, że allegro na to nie pójdzie, bo jest za bardzo pro klienckie.

_HolaOla_
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Odrzucony

Bardzo dziękuję za przedstawienie Twojej opinii i propozycji @casa-mia-pl, ale dokładnie tak jak wskazał @cookie000 , głównym problemem takiego rozwiązania jest brak możliwości weryfikacji takich zdjęć. Nie mamy możliwości, ani uprawnień, by wydawać decyzję, która ze stron w takiej sytuacji ma rację. 

anielson
#9 Pomysłodawca#

nie chodzi o to by decydować kto ma rację, ale by móc pokazać, że opisana sprawa rozmija się z prawdą. To klient, który weryfikuje negatywa na profilu sprzedawcy sam zadecyduje kto miał rację i czy warto kupić u danego sprzedawcy, pomimo, że ktoś obsmarował go niesłusznie...

Dokładnie przez przymykanie oka na wszystko, bo 'klient nasz pan' dochodzi do sytuacji, gdzie klienci nauczyli się straszyć negatywami i wyłudzać przez to zwroty, gratisy, nieuzasadnione reklamacje itd. 

Pascon
#9 Pomysłodawca#

dokładnie oceny są subiektywne, to też by było

oznacz moderatorów