anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komentarz negatywny - zdjęcie w odpowiedzi dla klienta.

Kategorie
kupujący
kupujący 1055
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
381
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Komentarz negatywny - zdjęcie w odpowiedzi dla klienta.

casa-mia-pl
#9 Pomysłodawca#

Witam serdecznie,

Ze względu na występujące na tym portalu bezpodstawne oczernianie sprzedawców przez klientów, mimo że ewidentnie kłamią w ocenach negatywnych, sprzedawca powinien mieć możliwość obrony i wstawiania oprócz opisu sytuacji zdjęcia, dowodzącego że klient zniszczył daną rzecz.

Osobiście teraz mamy sytuację że klient zamówił patelnię, poużywał jej sobie dwa tygodnie, wbił jej brzeg robiąc z niej jajo i po dwóch tygodniach od odbioru przesyłki klient reklamuje że dostał ją uszkodzoną - z uszkodzeniem widocznym gołym okiem i z całym szacunkiem nawet ślepy wyczuł by że patelnia nie jest okrągła w momencie odebrania przesyłki. Odesłana patelnia jest usyfiona od spalonego oleju, z ganiającą rączką (klient włożył patelnię do reklamówki i ona była jedynym "zabezpieczeniem" w transporcie) i klient odgraża się że obsmaruje nas wszędzie gdzie się da, za to że nie uznaliśmy jego reklamacji. W takiej sytuacji wrzucenie zdjęcia w odpowiedzi na negatywny komentarz klienta będzie warte więcej niż 1000 słów odpowiedzi sprzedającego.

7 Komentarze
cookie000
#15 Entuzjasta#

@casa-mia-pl 

W teorii: dobre, w praktyce: niekoniecznie. Nikt z zewnątrz nie ma możliwości zweryfikować słów obydwu stron, więc zdjęcie też nie musi być twardym dowodem czyjejś racji. Już nie wspomnę, że allegro na to nie pójdzie, bo jest za bardzo pro klienckie.

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

Bardzo dziękuję za przedstawienie Twojej opinii i propozycji @casa-mia-pl, ale dokładnie tak jak wskazał @cookie000 , głównym problemem takiego rozwiązania jest brak możliwości weryfikacji takich zdjęć. Nie mamy możliwości, ani uprawnień, by wydawać decyzję, która ze stron w takiej sytuacji ma rację. 

anielson
#9 Pomysłodawca#

nie chodzi o to by decydować kto ma rację, ale by móc pokazać, że opisana sprawa rozmija się z prawdą. To klient, który weryfikuje negatywa na profilu sprzedawcy sam zadecyduje kto miał rację i czy warto kupić u danego sprzedawcy, pomimo, że ktoś obsmarował go niesłusznie...

Dokładnie przez przymykanie oka na wszystko, bo 'klient nasz pan' dochodzi do sytuacji, gdzie klienci nauczyli się straszyć negatywami i wyłudzać przez to zwroty, gratisy, nieuzasadnione reklamacje itd. 

Pascon
#9 Pomysłodawca#

dokładnie oceny są subiektywne, to też by było

wenwutuqun
#8 Zapaleniec#

możesz mi pomóc? Otrzymałem złą recenzję, produkt został sprzedany 4 miesiące temu, a klient powiedział, że produkt nie jest zaplombowany. Dałem mu pełny zwrot pieniędzy. Ale teraz właśnie zakwalifikowałem się jako Super Sprzedawca, a klient wystawił mi złą recenzję. Mam tylko jedną złą recenzję, to nie jest w porządku wobec mnie. 4 miesiące temu dałem klientowi dwie opcje, pełny zwrot pieniędzy lub ponowne wysłanie produktu. Klient wyraża zgodę na zwrot pieniędzy i zamyka dyskusję. Ale teraz klient dał mi złą recenzję i stracił status supersprzedawcy, który właśnie otrzymałem. Jestem bardzo przygnębiony.

BrickWorkshop
#11 Animator#

Tak właśnie jest, że Sprzedawca ciężko haruje na dobre opinie, wysyła w terminie towar, a na końcu "dzięki jednemu życzliwemu Kupującemu" który wystawia jedną złą ocenę, cała praca na zdobywanie Super Sprzedawcy idzie na marne. Kryteria i progi dla statusu Super Sprzedawcy są za bardzo wyśrubowane i wystarczy jeden "niezadowolony" klient żeby statystyki poszły w łeb. Mam propozycję, czy Allegro może założyć sobie statystyki w których my jako Sprzedawcy będziemy oceniać Allegro w kilku kategoriach gwiazdkami, i wynik będzie widoczny na stronie głównej Allegro, tak żeby klient widział nie tylko jakość Sprzedającego w danej aukcji, ale również wynik samego Allegro ocenianego przez Sprzedawców?

maxr01
#17 Koryfeusz#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

  pisze:

głównym problemem takiego rozwiązania jest brak możliwości weryfikacji takich zdjęć. Nie mamy możliwości, ani uprawnień, by wydawać decyzję, która ze stron w takiej sytuacji ma rację. 

oznacz moderatorów