anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komentarze negatywne

Kategorie
Kupujący
Kupujący 300
Inne
Inne 77
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
37
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
71
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
94
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
55
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
266
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
174

Komentarze negatywne

Klient wystawiający negatyw zanim to zrobi powinien przejść przez ankietę typu:  A)czy kontaktowałeś sie z kupującym? B) Czy produkt który chcesz ocenić jest sprawny? C) Czy produkt spełnia swoją funkcję opisana przez sprzedawcę? D) czy zwróciłeś towar? E) czy sprzedawca oddał kwotę za towar)?.czy używałeś produktu? Jeśli odpowiedzi na pytania są w większości na "tak " Klient nie powinien mieć opcji wystawienia komentarza sprzedawcy. 

7 Komentarze
majster_man
#12 Orędownik#

Zapomnij że allegro pójdzie na to chociaż przyznaję że analfabetyzm wtórny w narodzie postępuje i brak umiejętności czytania opisów. Tylko oglądają obrazki.

Client:94057046
#12 Orędownik#

To nic nie da, niezadowolony klient wtedy chociaż skłamie, żeby tylko wlepić negatywa.

_HolaOla_
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

@leyla1_20071 dzięki za tę propozycję, ale jak według Ciebie mielibyśmy weryfikować czy odpowiedzi w takiej ankiecie są zgodne z prawdą? 

br.
#16 Inspirator#

@leyla1_20071  Ja bym sugerował ulepszenie tej propozycji:  po co ankiety, testy i inne  wynalazki. Może  zaproponować opcję aby wystawiający negatyw musiał wylegitymować się badaniem psychiatrycznym ?

A na poważnie:  większość klientów olewa komentarze bo kupujący ma z tym tylko kłopot.  Piszą komentarze albo klienci bardzo zadowoleni albo bardzo wkurzeni.

Może lepiej zadbać aby było więcej tych uszczęśliwionych niż tych wkurzonych? W tym żadna ankieta nie pomoże co najwyżej zniechęci  zadowolonych.

 

aragil
#15 Entuzjasta#

 @br. "aby wystawiający negatyw musiał wylegitymować się badaniem psychiatrycznym ?"

A na poważnie: https://forsal.pl/artykuly/998390,szokujace-dane-20-proc-spoleczenstwa-ma-zaburzenia-psychiczne.html

landtoys
#8 Zapaleniec#

Ja bym to skorygował to jakiś informacji typy:

Skontaktuj się ze sprzedającym, być może ma szczere intencje do naprawienia błędu, wystawienie pochopnej oceny nie zawsze wpływa idealnie na wizerunek obu stron.

Jeśli sprzedający odmówi ci pomocy udostępnimy możliwość wystawienia oceny

 

Na pewno jest rozwiązanie pomocne dla klienta jak i sprzedającego.

Ja mam raz na jakiś czas taki przypadek, że klient już założenia i złych doświadczeń skazywał mnie na niepowodzenie nie podejmując próby kontaktu. Po jego nawiązaniu zostawał stałym klientem.

Obecnie system jest za prosty i działa tak:

KUPIŁ - ZAPŁACIŁ - OTRZYMAŁ, obie strony się nie znają i nic o sobie nie wiedzą, klient nie wie czy sprzedawca jest życzliwy czy nie, nie wie czy natychmiast naprawi błąd.

Przydała by się jakaś ścieżka umożliwiająca w pierwszej kolejności nawiązanie polubownej relacji przez drastyczną oceną

 

komis-bell
#9 Pomysłodawca#

Jak ktoś się uprze to nic nie poradzisz. Ja np dostałem negatywa (pierwszy i jedyny w mojej historii) od gościa który w komentarzu tym oskarżył mnie o to, że wysłałem mu uszkodzonego laptopa, przyznałem się do winy i otrzymał zwrot za zakup. Przy czym wystawił go w momencie kiedy nawet mi tego laptopa jeszcze nie odesłał... I nic nie można zrobić. Wszystko zgodne z regulaminem nawet jesli pracownicy allegro widzą, że dyskusja trwa i sprzęt nie jest nawet odesłany.

oznacz moderatorów