Chciałam prosić o informację jak liczona jest miara "szybka wysyłka". Czy liczone są wszystkie zamówienia złożone w danym dniu, również te w godzinach wieczornych i nocnych? Mam 100% wysłanych przesyłek w deklarowanym czasie. Moja godzina graniczna to 13:30, gdyż o 14:00 przyjeżdża kurier po przesyłki. Przez to nie jestem w stanie nadać zamówień złożonych po godz. 14:00.
Moja wartość w tej mierze oscyluje w granicach 30%, często mniej i tracę mnóstwo punktów. Moim zdaniem nie jest to sprawiedliwe. Nie mam możliwości nadawania przesyłek później, mimo, że chętnie bym skorzystała, lecz kurier podjeżdża tylko raz dziennie.
Jeżeli przesyłki obecnie liczone są z całego dnia, a jak wiemy najwięcej zamówień jest popołudniu i wieczorem czy możliwe byłoby liczenie zamówień do godziny (na przykład) 16:00? Wspominam godz 16:00, gdyż z tego co wiem jest to najpóźniejsza godzina graniczna do której można nadać Inpost. Piszę głównie o tym przewoźniku, gdyż generuje 98% wszystkich paczek.
Godziny późniejsze byłyby równie dobre, cokolwiek co usprawni realne liczenie wysyłki w tym samym dniu i sprawi, że ta miara będzie miała faktyczne przełożenie na Jakość Sprzedaży.
pozdrawiam