anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

możliwość otwierania Dyskusji przy zwrocie towaru dopiero gdy minie termin na zwrot

Kategorie
Kupujący
Kupujący 224
Inne
Inne 40
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
224
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
42
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
26
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
31
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
77
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
86

możliwość otwierania Dyskusji przy zwrocie towaru dopiero gdy minie termin na zwrot

gmpowersports
#8 Zapaleniec#

Proponuje Uniemożliwić kupującym możliwość otwierania dyskusji pod tytułem "odesłałem przedmiot i mam problem" dopóki nie minie termin jaki sprzedawca ma na procedowanie zwrotu.
W wielu firmach procedowanie zwrotu trwa jakiś czas a kupujący otwierają dyskusje już po kilku dniach co dodatkowo angażuje pracowników.

**piiip** ma takie rozwiązanie i przy próbie otwarcia dyskusji kupujący dostaje komunikat że musi poczekać aż minie termin jaki sprzedający ma na wykonanie zwrotu.

 

5 Komentarze
Adekpol
#13 Ambasador#

Duży plus, zamawiają i po 1-2 dniach zwracają towar, po czym otwierają dyskusję z pytaniem kiedy nastąpi zwrot wpłaty, pomimo maksymalnego czasu do 14 dni

kiczkabog
#7 Wielbiciel#
  • Dobry pomysł . 
pinsplash
#21 Demiurg#

@gmpowersports Dyskusja powinna być możliwa do otworzenia dopiero po ew nadaniu przez Sprzedawcę towaru, lub czasie kiedy powinien go nadać ( jaki deklaruje). A nie np "pięc minut" po zakupie jest otwierana dyskusja "czy dostał Pan/Pani moje zamówienie?"....

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Musieli by wprowadzić tematy dyskusji. W/g mnie w takim przypadku admin powinien informować kupującego, iż sprzedawca ma 14 dni na rozliczenie zwrotu, chyba że w ofercie zobowiązał się do krótszego czasu i wydłużać czas potrzebny na odpowiedź.

msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności
Status zmieniony na: Odrzucony

@gmpowersports sprzedający powinni procedować zwroty niezwłocznie - trudno zatem mówić o jakimkolwiek terminie. Ustawodawca przewidział termin maksymalny, nie oznacza to jednak, że takich spraw nie powinno się załatwić wcześniej.

Ponadto kupujący ma prawo do zadawania pytań i nie możemy mu go odebrać, nawet gdybyśmy chcieli. Dyskusje powodują jedynie, że otrzymuje on odpowiedź zazwyczaj szybciej.

Dziękuję za Twój pomysł.