anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Neutralne opinie o sprzedającym

Kategorie
kupujący
kupujący 1034
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
345
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Neutralne opinie o sprzedającym

MatiSzyszAK
#8 Zapaleniec#

Z tego co pamiętam kiedyś nawet była taka opcja o ile się nie mylę, ale teraz jej nie ma. Taka ocena jest najlepsza np. jak ktoś wystawia towar którego nie ma, ale zwraca szybko pieniądze. Ostatnio tak właśnie miałem no i musiałem dać negatywa. Myślę że jest więcej takich sytuacji gdzie opinia neutralna byłaby adekwatna.

37 Komentarze
ZibiK30
#18 Luminarz#

@szejk-gmbh Nie mogę się z Tobą za bardzo zgodzić w tej kwestii 😉 "Masa ludzi nie wystawia komentarza nie dlatego, że ma "mieszane" odczucia. Po prostu im się nie chce..."

Myślę, ze większość kupujących podchodzi do tego tak jak ja, czyli nie kupuje nic aby to oceniać i nie poczuwam się w obowiązku oceniania. Jednak poczuwam się i chcę jedynie ocenić jak jestem niezadowolony 😉 Czasem się zdarzają niespodzianki po których również chcę ocenić pozytywnie.  🙂

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@ZibiK30 

Wybacz, jestem odmiennego zdania. Albo wystawiamy wszystkie albo wcale. Stworzenie systemu w którym kupujący czują presję na wystawienie komentarza tylko wtedy gdy jest coś źle jest błędne. Możesz sprzedać 1000 przedmiotów za które dostaniesz 10% pozytywów mimo iż wywiązałeś się z każdej transakcji wzorcowo, a później dostajesz dwa negi i statystyki lecą na łeb na szyję.

Czasem się zdarzają niespodzianki po których również chcę ocenić pozytywnie.

Czyli jak jedzenie w restauracji przyniesie Ci biuściasta blond rakieta to napiwek będzie solidny, ale jak poda Ci go starsza pani o aparycji babci klozetowej to już guzik dostanie?

Zauważyłem, że spora część sprzedawców broni obecnego systemu jak Częstochowy. Dlatego solidaryzuję się z nimi w całości i od pewnego czasu nie wystawiam komentarzy (a na allegro jestem generalnie kupującym).

ZibiK30
#18 Luminarz#

@szejk-gmbh Ja Ciebie rozumiem, bo patrzysz na to jako sprzedawca a nie kupujący 🙂

"Czyli jak jedzenie w restauracji przyniesie Ci biuściasta blond rakieta to napiwek będzie solidny, ale jak poda Ci go starsza pani o aparycji babci klozetowej to już guzik dostanie?" Bez przesady 😂 Sam powinieneś wiedzieć kiedy klient sam od siebie jest zadowolony i chce wystawić tą pozytywną ocenę 😉 Ja wiedziałem jak zadowolić klienta bez biustów i innych takich i przynosiło to 99% sukcesu zawsze 🙂 Podstawa to nastawienie i podejście do klienta.

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@ZibiK30 

Czyli mówisz, że nie wystarczy aby sprzedawca wywiązał się w 100% z umowy aby otrzymać komentarz? Zaiste dziwne masz praktyki ... Ale co kto lubi 🙂

ZibiK30
#18 Luminarz#

@szejk-gmbh Nie, sorki, źle zrozumiałem, to nie wystarczy. Chyba, ze zmieniłeś treść bo wydaje mi się że inaczej było napisane 😄 😉

 Nie jest to jego celem. Jego celem jest dokonanie zakupu 🙂 100% wywiązania się z umowy jest naturalna i nie jest łaską ani litością dla kupującego. kupujący płaci, sprzedawca daje towar 🙂 Równie dobrze, sprzedawca mógłby się rozwodzić nad wychwalaniem kupującego że kupił i zapłacił a prawie żaden tego nie robi a jak już ktoś zrobi na swój sposób to i kupujący się odwdzięcza 🙂

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@ZibiK30 

Nic nie zmieniałem 🙂

Wiesz, jak mi sklepowa sprzeda dwie bułki to też nie widzę powodu, by ją w niebogłosy wychwalać. Po prostu wywiązała się z transakcji i tyle.

Jednak w e-handlu jest troszkę inaczej. Nieodzowną jego częścią są właśnie komentarze.

Idąc Twoim tokiem rozumowania to tak lekko licząc z 95% komentarzy jest do kasacji, bo kupujący kupił i zapłacił, sprzedający wysłał towar zgodnie z zamówieniem. Co tu "komentować"?

Komentarz ma być zależny od tego czy sprzedawca zrobi coś ekstra? Wybacz, ale czy my tu dyskutujemy o handlu czy kółku wzajemnej adoracji? Bo się zdziebko pogubiłem 😐

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@domkar04 

oceny nie wystawiam nie bez powodu, najwyraźniej nie odczuwam ani zadowolenia ani niezadowolenia, i nie życzę sobie aby ktoś oceniał moją transakcję za mnie

A czy w takiej sytuacji, znaczy gdy nie odczuwasz zadowolenia zadajesz sobie chociaż trud, by sprzedającego o tym fakcie poinformować? Czy też ma sobie sam z fusów wróżyć, co może zrobić aby to zadowolenie  kupującego uzyskać?

mm-computers
#11 Animator#

Aktualnie procent pozytywnych komentarzy to ~10% dokonanych transakcji. Wszystko wysyłane w dniu zakupu, zgodnie z zamówieniem, brak zgłaszanych zastrzeżeń.

Za to 2-dniowe opóźnienie z winy przewoźnika to od razu dyskusja i negatyw. Ot zmiana. Nie jest to miarodajne moim zdaniem. Jeśli Sprzedający ma 5500 zrealizowanych transakcji, z tego 500 komentarzy "polecam", to nie jest to ocena odzwierciedlająca jakość sprzedaży.

wicekdw
#12 Orędownik#

Zgłaszam pomysł przywrócenia możliwości wystawienia oceny NEUTRALNEJ sprzedającemu. Jestem kupującym, transakcja doszła do skutku, otrzymałem towar ale nie jestem w pełni zadowolony z transakcji. Na pozytywną ocenę sprzedający nie zasługuje na pewno -nie mogę go z czystym sumieniem polecić, na negatywną nie wiem bo część rzeczy jest OK. Brakuje mi w tej sytuacji opcji neutralnej tak aby tylko gwiazdki wliczały się do średniej natomiast aby punkt "polecam" nie doliczał się do ilości poleceń.

wicekdw
#12 Orędownik#

@Zamia1993 Jak się sprzedaje w kilku różnych miejscach i nie pilnuje się skrupulatnie stanów magazynowych to właśnie ryzykuje się otrzymanie negatywa. Klient nie jest od testowania czy u danego sprzedawcy towar jest czy go nie ma, skoro jest w ofercie to znaczy, że ma być. Czas klienta również kosztuje konkretne pieniądze.

oznacz moderatorów