anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie okradać przy zmienie etykiety Smart.

Kategorie
kupujący
kupujący 1042
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
361
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Nie okradać przy zmienie etykiety Smart.

Pengano
#13 Ambasador#

Programiści Inpost popełnili gruby błąd. Zamiast rozliczać fizycznie wysłaną paczkę, rozliczają wyłącznie etykietę. Nie ważne czy etykieta pojechała czy nie. Gdy trzeba zmienić gabaryt, czy coś na etykiecie, wykorzystują okazję aby okraść klienta, nawet jeśli dana paczka spełnia wszystkie wymogi i zasady Smart.

Co więcej: Każdą normalną paczkę można wycofać i dać poprawioną etykietę nie tracąc pieniędzy. W ramach Smart zastosowano podstęp, aby okradać klientów i pobierać opłaty za to co się nie należy. Nawet reklamacje są odrzucane.

Proszę zmusić Inpost do naprawy oprogramowania, tak żeby spełniały wymogi Smart. Zgodnie z regulaminem Smart to dostawa, a nie świstek papieru ma być bezpłatnie. Albo się pomylili, albo wyłudzają pieniądze celowo, żerując na konieczności zmiany etykiety. Przypominam, że Inpost oferuje usługi przesyłek, a nie usługi sprzedaży etykiet, z których nie da się skorzystać. Nawet przy paczkomacie nie można wybrać właściwego gabarytu.

Pytanie do adminów, zanim naprawią ten bubel. Jak odzyskać niesłusznie zabrane pieniądze za przesyłkę wysłaną prawidłowo w ramach Smart? Jakie jest obejście problemu?

6 Komentarze
nikl
#14 Krzewiciel#

Proszę naprawić błąd w rozliczeniach Smart. Regulaminowo pierwsza dostawa jest darmowa. Niestety programiści Inpost pomylili się i oprogramowali tylko pierwszą etykietę jako darmową, zamiast faktycznej darmowej wysyłki. Niekiedy trzeba zmienić gabaryt lub inny parametr. Takie przesyłki są wadliwie rozliczane, nie według zasad Smart. Co ciekawe w przypadku przesyłek poza Smart nie ma takiego błędu. Rozliczają się prawidłowo. W przypadku Smart, Inpost zgarnia dwie opłaty za jedną przesyłkę, jeśli nadawca musi cokolwiek zmienić na etykiecie przed nadaniem.

Zanim zostanie to naprawione proszę podać sposób odzyskania skradzionych pieniędzy za przesyłki Smart, w których Sprzedawca zmienił gabaryt przed wysłaniem. Inpost nie jest sprzedawcą etykiet, tylko rzeczywistych usług transportowych i to powinni rozliczać. Prawdziwe dostawy, nie etykiety.

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

A po jaką cholerę Ci ten smark. Wszyscy z czasem się połapią, że zastosowano serię pułapek, ale na razie milczą w kruchej nadziei.

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Inna bajka: Jak można rozliczyć z etykiet (listów przewozowych) nie zeskanowanych przy odbieraniu paczek? Nie spotkałem się z taką anomalią (no nie mam smarka i na allepstro nie sprzedaję)

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Smark to przeżytek i po co to nam ,fascynacja tym tworem przemija i niedługo pozostanie tylko wspomnieniem .

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@Pengano dziękuję za Twój głos, ale takie zmiany nie należą do nas. Jako firma nie możemy rozliczać, czy zmuszać do jakichkolwiek działań innych organizacji. Decyzja jak rozliczane są etykiety Inpost, należy wyłącznie do tego przewoźnika, ponieważ to ich własny model biznesowy. Jeśli chodzi natomiast o niesłuszną, w Twoim odczuciu, opłatę zawsze możesz reklamować taką przesyłkę. 

nikl
#14 Krzewiciel#

Przecież to Wasz partner z którym macie umowę nieprawidłowo oprogramował rozliczenie usług. Smart to darmowa DOSTAWA, a oni oprogramowali darmową etykietę, zamiast faktycznej dostawy. Nie w moim odczuciu, tylko w kategoriach logiki bezwzględnej jest to gruby błąd. Musicie wymagać naprawienia go. Proszę zmienić Status z Odrzucony na Realizowany.

Reklamacje nic nie dają, bo Inpost twierdzi, że to błąd Allegro, a Allegro twierdzi że to błąd Inpostu. Spotkajcie się i naprawcie. Co istotne nie ma tego błędu przy standardowych przesyłkach. Występuje wyłącznie w Smart, czyli wyłącznie we współpracy z Allegro!

oznacz moderatorów