Programiści Inpost popełnili gruby błąd. Zamiast rozliczać fizycznie wysłaną paczkę, rozliczają wyłącznie etykietę. Nie ważne czy etykieta pojechała czy nie. Gdy trzeba zmienić gabaryt, czy coś na etykiecie, wykorzystują okazję aby okraść klienta, nawet jeśli dana paczka spełnia wszystkie wymogi i zasady Smart.
Co więcej: Każdą normalną paczkę można wycofać i dać poprawioną etykietę nie tracąc pieniędzy. W ramach Smart zastosowano podstęp, aby okradać klientów i pobierać opłaty za to co się nie należy. Nawet reklamacje są odrzucane.
Proszę zmusić Inpost do naprawy oprogramowania, tak żeby spełniały wymogi Smart. Zgodnie z regulaminem Smart to dostawa, a nie świstek papieru ma być bezpłatnie. Albo się pomylili, albo wyłudzają pieniądze celowo, żerując na konieczności zmiany etykiety. Przypominam, że Inpost oferuje usługi przesyłek, a nie usługi sprzedaży etykiet, z których nie da się skorzystać. Nawet przy paczkomacie nie można wybrać właściwego gabarytu.
Pytanie do adminów, zanim naprawią ten bubel. Jak odzyskać niesłusznie zabrane pieniądze za przesyłkę wysłaną prawidłowo w ramach Smart? Jakie jest obejście problemu?