anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrane paczki mimo zlecenia

Kategorie
kupujący
kupujący 1101
inne
inne 211
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
78
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
97
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
259
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
136
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1240
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
595

Nieodebrane paczki mimo zlecenia

foto-hurtownia
#13 Ambasador

Cześć, proponuję następującą funkcjonalność, aby zakupy, dla których zostało złożone zlecenie odbioru i dla których kurier nie odebrał paczek we wskazanym terminie:

- automatycznie były wykluczane z jakości obsługi

- automatycznie Allegro informowałoby Klienta o opóźnionej przesyłce z zaznaczeniem braku winy Sprzedającego

 

Dzięki temu uniknęlibyście ręcznego wykluczania takich zamówień zgłaszanych przez Sprzedających, a dodatkowo Klienci będą lepiej wiedzieć co dzieje się z ich przesyłką. 

2 Komentarze
kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@foto-hurtownia ale masz opóźnienie 🙂

Co zmieniliśmy 7 października

Dziś uprościliśmy ten proces. W zależności od sposobu, w jaki nadajesz zamówienia – wykluczymy je z Twoich statystyk automatycznie lub na podstawie Twojego zgłoszenia przez nową zakładkę Zgłoś problem z pojazdem kuriera. Sprawdź szczegóły poniżej.

Kiedy wykluczymy zamówienia automatycznie

Automatycznie wykluczymy zamówienia, które spełnią wszystkie poniższe warunki:

  • nadasz je przez Wysyłam z Allegro i w tym narzędziu zamówisz dla nich podjazd – nie wykluczamy automatycznie zamówień, dla których masz zamówione stałe podjazdy
  • zamówisz podjazd przed upływem czasu wysyłki, który deklarujesz w ofertach
  • w związku z problemem z podjazdem kuriera przesyłki z tymi zamówieniami zostaną zeskanowane za późno (po 8:00 następnego dnia po upływie deklarowanego czasu wysyłki) lub nie zostaną zeskanowane w ogóle
  • przesyłki z tymi zamówieniami dotrą do kupujących po przewidywanym czasie dostawy, który klienci widzieli w ofertach podczas zakupów.

Te zamówienia wykluczymy z Twoich statystyk najpóźniej dzień po przewidywanym dniu dostawy, który klient widział w ofercie w momencie zakupu. Nie musisz więc kontaktować się z nami w ich sprawie. Informacje o wykluczeniu danego zamówienia znajdziesz w raporcie skuteczności wysyłki.

foto-hurtownia
#13 Ambasador

@kostas11 To dobrze, bo właśnie patrzę na 4 paczki, które raczej dzisiaj już nie wyjadą 😛

 

Niemniej jednak fajnie jakby Klient też otrzymywał wiadomość od Allegro, dzięki czemu my, jako Sprzedający, nie będziemy od razu "pociągani do odpowiedzialności" 😄 

oznacz moderatorów