nie wiem czy ktoś to już wypunktował ale mi się nie podobają następujące:
- jeśli już łączycie dyskusje z reklamacjami to na liście dyskusji dajcie również status reklamacji bo teraz mam same rozwiązane a dopiero jak się wejdzie to pisze że Reklamacja w toku
- reklamacja powinna być wyraźnie oznaczana na liście dyskusji, nie wiem, jakaś ikonka albo inny kolor tła
- jeśli dyskusja jest oznaczona jako rozwiązana reklamacja powinna być automatycznie również jakoś oznaczana, kupujący może przecież wycofać reklamację więc czemu nie dać mu takiej możliwości? Pytanie "czy chcesz wycofać reklamację?" podczas zamykania dyskusji nie powinien być problemem chyba?
- jeśli nie punkt wyżej to w przypadku reklamacji po tym jak kupujący zakończy dyskusję a reklamacja jest dalej w toku, to sprzedający dalej powinien mieć możliwość się w niej wypowiedzieć, nie wiem czemu w ogóle to blokujecie. Jak można realizować reklamację jak nie da się odpisać?
- po odrzuceniu reklamacji z uzasadnieniem (po tym jak kupujący zakończy dyskusję bo np. okazało się że produkt wady nie ma) nie ma możliwości, albo przynajmniej nie znalazłem takiej, gdzie można to uzasadnienie podejrzeć ani nawet nie ma powodu odrzucenia reklamacji gdziekolwiek na stronie, jest tylko status Odrzucona i zamknięta dyskusja. A jak będę potrzebował sobie przypomnieć za miesiąc czy dwa?
- jeśli reklamacja została uznana/odrzucona to takie napisy jak "czas na pierwszą odpowiedź", "decyzja reklamacyjna do xxx" powinny automatycznie zniknąć
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_