Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Dziękuję za tę propozycję, ale jeśli chcesz zapytać Sprzedającego o szczegóły danego produktu polecam skorzystanie z opcji "pytanie do sprzedającego", która jest dostępna w każdej ofercie. Nie planujemy powrotu do udostępniania numerów telefonów w ofertach.
Co uważacie na temat stworzenia dodatkowego pola w zakładce "Dane konta" z możliwością wprowadzenia numeru kontaktowego przeznaczonego dla Kupujących? Dzięki temu numer telefonu do logowania oraz do kontaktu z Allegro nie musiałby być zarówno numerem telefonu, który jest wysyłany do Kupujących w mailu po zakupowym. Numerem dla Kupujących mógłby być wtedy numer stacjonarny czy numer infolinii firmy. Kupujący mogliby kontaktować się wtedy z obsługą klienta.
Niestety czasem mam potrzebę zadzwonić zapytać o dany przedmiot, zrobić to szybciej lub po prostu doprecyzować, nie mam ochoty pisać wiadomości a potem czekać kilka godzin na odpowiedź. Dlaczego numer telefonu sprzedającego nie jest obligatoryjny w ogłoszeniu? Często sprzedający nie zauważy powiadomienia o wiadomości na mailu i się nie doczekamy odpowiedzi. Do sprzedawcy na zwykłym allegro można znaleźć kontakt w szczegółach konta i podpytać o produkt a na lokalnie tego nie ma...
Może byłaby szansa na wprowadzenie takiej zmiany na allegro lokalnie?
To było i Allegro usunęło. Oficjalnie dbają o bezpieczeństwo. Nieoficjalnie standardowo robią co mogą by uciąć kontakt, bo jeszcze ktoś poza kupiłby....
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.