Dzień doby.
Dla nas, kupujących było by bardzo dobrym rozwiązaniem, gdyby serwis allegro udostępniał możliwość zgłoszenia (na podobnej zasadzie jak obecnie zwrotu) reklamacyjnego z pełnym wyborem, czy klient chce skorzystać z gwaracji, lub niezgodności towaru z umową (tzw. rękojmi).
Chciałbym aby działało to na tej samej zasadzie jak zwrot towaru: tzn. wypełniam formularz, generuje mi się kod do nadania paczki a następnie cały proces jest śledzony.
Obecznie bardzo często zdarza się, że pomimo iż chcemy wymienić towar na wolny od Wad, musimy korzystać ze zwrotu towaru, a następnie zamawiać nowy, Gdyż w przeciwnym wypadku tracimy możliwość zwrotnego nadania paczki. Dodatkowo taki system umożliwił by skorzystanie z gwaracji/rękojmi przez cały czas jej obowiązywania a dodatkowo dyscyplinował sprzedawców w wypełnianiu ich obowiązków.
Oczywiści zdaję sobie sprawę z tego że system mógłby objąć tylko przedmioty nowe, oraz używane w zakresie w jakim sprzedawca udzielił na nie gwaracji (rękojmia z mocy prawa nadal obowiązuje).